שדרוג נכס באמצעות מרפסת

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

דמיינו לעצמכם רוח מעיפה ברכות את שערכם ומקררת את פניכם. השמש מלטפת אתכם בעדינות ואהבה. אתם יושבים ושותים כוס קרירה של סיידר תפוחים צלול. אתם מסיימים, פותחים את הדלת ונכנסים אל תוך הבית. החוץ והפנים מחוברים הם. העת של שדרוג נכס באמצעות מרפסת תלויה הגיעה. לא עוד ליסוע כדי להגיע למקום ציבורי עם עוד קבוצות של אנשים. לא עוד לקנות משקאות שמקורם אינו ידוע או מחירם מופקע. לא עוד להזיע בתוך הבית הסגור. 

שיפוץ בניין

קניית נכס עם מרפסת

שוק הנדל“ן מלא בתנועה של מכירה וקניית נכסים. בכל חיפוש דיגיטלי אחר נכסים או בקבוצות שונות בפייסבוק תוכלו לראות כותרות כמו ’דירות למכירה בטירת כרמל‘ או ’בתים למכירה‘. אם אתם מעוניינים גם במרפסת אז לרוב צריך פשוט לסמן בחיפוש את המשבצת של המרפסת או להוסיף את המילה בשורת החיפוש. כיום מידע על קניית נכס עם מרפסת הוא קל ונגיש.

החיפוש הוא קל, אך, הקניה אינה פשוטה כל כך אם התקציב הוא מוגבל או אם אתם כבר בעלי דירה ללא מרפסת שערכה אינו רב ואינכם יכולים לעבור לגור בדירה עם מרפסת. אל ייאוש, עדיין תוכלו לחוות את הרוגע והשלווה שיש בבית עם מרפסת.  שדרוג נכס באמצעות מרפסת הוא אפשרי יותר מבחינה תקציבית ובראייה עתידית הוא מאפשר את העלאת ערך הנכס שלכם לאיכות חיים עתידית גבוהה יותר.

שדרוג נכס באמצעות מרפסת

אמנם מרפסת היא רק חלק קטן מהבית, והיא אינה מורכבת כמו בניית בית שלם, אך היא פרוייקט בפני עצמו ויש לתכנן אותה באופן רציני כדי למקסם את החווייה המצופה. המרפסת היא בעצם חלל נוסף לבית שנמצא מחוץ לבית. כלומר הוא מתווסף על בית קיים.

התוספת היא לרוב על ידי בניית תשתית יציבה בעזרת עמודים או קורות שתומכות במבנה הנדרש. בעל המקצוע חייב  בעבודתו לעגן את המבנה החדש ולקבע את העמודים והיתדות או כל תוספת שתוחלט כדי לוודא רמת בטיחות גבוהה. אסור לעגל פינות ולצמצם בעלויות בנושא זה. הבטיחות היא מעל הכל.

מעבר לתשתית, כמובן ישנו עיצוב המרפסת, וכאן תוכלו להביא לידי ביטוי את עיצוב המרחב שיעניק לכם את החוייה שאתם רוצים להגיע אליה. מרחב נעים ומסביר פנים. מרחב שרוצים להיות בו והוא פונקציונלי לתפעול. מרחב שמתאים לבני המשפחה ולאורחים. בתחום זה יש אופציות רבות.

חשוב לדעת, במקביל לחוויה הרצוייה, שדרוג נכס באמצעות מרפסת, מעלה את ערך הנכס שלכם ומאפשר עתיד כלכלי טוב יותר. בין אם תרצו לאחר שנים למכור את הדירה כדי לקנות דירה אחרת או כדי להשקיע את כספיכם במקומות אחרים ובין אם הדירה תעבור הלאה בירושה או במתנה לאחד מילדיכם, הנכס שלכם יהיה בעל ערך רב יותר מאשר ללא המרפסת.

בריזה נעימה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!