איך לבחור קבלן מרפסות במרכז?

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

 

החלטתם לשפץ את המרפסת? בשעה טובה!

בדוק קבלן מרפסות באופן מקוון

התייעץ בפורומים מקוונים או בכלי מחקר לקריאת ביקורות על קבלן מרפסות המקומי.

מילת אזהרה: אל תסמוך אך ורק על מידע מקוון. לא כל הביקורות אובייקטיביות לחלוטין; יש לבדוק ולבדא בצורות נוספות. קבלן שיפוצים בתל אביב יכול להיות בעל ביקורות רבות, בדקו את הביקורות.

קבלן שיפוצים איכותי, המלצות: אוהב את המרחב החיצוני של השכן שלך? דבר איתו והתייעץ

שאל סביב, את השכנים והחברים

מכירים מישהו שעשה שיפוץ למרפסת מושלמת ? כמו אלה שבנו את זה. המלצות אישיות הן דרך נהדרת ליצור קשרים עם קבלנים מכובדים, ובנוסף תקבלו מבט מבפנים על התהליך שבאמת עבד. קבלן שיפוצים בתל אביב מהווה חיה נפוצה בנוף התל אביבי המתחדש.

היחידה לשיפוצים זמינים בעבור שיפוץ המרפסת שלך.

לאחר שתצמצם את החיפוש, בצע כמה שיחות טלפון כדי לדון בזמינות, אשר שהקבלן מורשה, ודון בהיקף פרויקט ששל השיפוץ או המרפסת שלך כדי לקבוע אם הוא תואם את התוכנית שלך. בקש הפניות; לאחר מכן, התקשרו להפניות לדיון בפרויקט. אם אפשר, בקר בבתים כדי לראות את המרפסות ממקור ראשון. או בקש תמונות מהקבלן של עבודות קודמות שלו.

 היפגשו באופן אישי עם קבלן שיפוצים

קבעו זמן עם קבלנים פוטנציאליים לבקר בביתכם ולראות את אתר הפרויקט. זה ייתן לך מושג על הדינמיקה של קבלן-עובד עובד ויאפשר לקבלן לאשר שהפרויקט מתאים למערך המיומנויות שלו. זה גם זמן טוב להעריך אם אתה מרגיש בנוח עם האדם הזה ואם אתה מסוגל לתקשר זה עם זה ביעילות לאורך כל הפרויקט. זכרו: הקבלנים איתם אתם נפגשים מעריכים גם אתכם.

להלן רשימת שאלות שחשוב לשאול  את הקבלן

  1. האם ישיג כל האישורים הדרושים? בדרך כלל, קבלנים מכירים יותר את קוד הבנייה ואת דרישות ההיתר, אך עדיין מומלץ לבדוק אילו אישורים יידרשו ולאשר שהקבלן יבטיח אותם.
  2. האם הוא מכיר את חומר הבנייה שבחרת? בחירת קבלן שנוח לו לעבוד עם החומר שבחרת תאפשר את התוצאה הטובה ביותר האפשרית

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!