עבודות אינסטלציה בפרויקט בניית מרפסות

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

בתור חדר פתוח שתלוי בין שמים לארץ וחשוף לחלוטין לפגעי מזג האוויר, מרפסת היא מרחב שבו בהחלט ישנה חשיבות לעבודות האינסטלציה הנעשות בה. אבל לנושא של עבודות אינסטלציה בפרויקט בניית מרפסות ישנה חשיבות לא רק בהיבט הניקוז, אלא גם בהיבט של קו מים לשירות במרפסת, שצריך להיות גם הוא מתוכנן היטב.

אילו עבודות אינסטלציה מבוצעות במרפסת?

עבודות אינסטלציה כוללות בתוכן למעשה את כל עבודות התשתית שמיועדת להוביל מים אל המרפסת ולנקז מים מהמרפסת. בכל מרפסת אפשר למצוא לפחות ברז שירות אחד ובמקרים רבים גם ברז כיור נוסף, שמשרת אותנו כאשר אנו עורכים ארוחות או אירועים במרפסת. לשם כך יש ליצור חיבור מהצנרת הראשית של הדירה, להוביל ממנה צינור אל המרפסת ולמקם אותו בצורה נכונה עד נקודת היציאה של המים. מן הצד השני, שנחשב לצד היותר חשוב בתחום של עבודות אינסטלציה בפרויקט בניית מרפסות, ישנו גם נושא הניקוז. ניקוז מים במרפסת הוא מרכיב חשוב מאוד בבנייתה, על מנת למנוע הצטברות של מים על רצפת המרפסת, הן כאשר עושים שימושים שונים במים במרפסת והן במהלך עונת החורף. עבודות הניקוז כוללות ניקוז רצפתי לסילוק מים עודפים מרצפת המרפסת אל המרחב החיצוני של המבנה וניקוז רגיל להובלת מים מהכיור (אם מותקן) אל מערכת הביוב' אינסטלטורים מומלצים תמצאו באתר חברת אינסטלטורים מומלצים 24/7 החברה המובילה לעבודות אינסטלציה.

שיפועי רצפה כחלק מהאינסטלציה במרפסת

אחד המרכיבים החשובים במערכת האינסטלציה של מרפסת הוא דווקא שיפועי רצפה שלכאורה אינם קשורים למערכת האינסטלציה, אבל בפועל קשורים אליה מאוד. הרצפה היא חלק מעבודות הגמר והאסתטיקה של המרפסת, אבל השיפוע של הרצפה הוא חלק ממערכת האינסטלציה שלה ולכן תמיד ניתן דגש חשוב לנושא שיפועי הרצפה במסגרת עבודות אינסטלציה בפרויקט בניית מרפסות. שיפועים אלה מיועדים לנקז את מי הגשם ולהוביל אותם בצורה עצמאית וחופשית אל עבר חור הניקוז ממנו מתפנים המים אל עבר המרחב החיצוני. נושא שיפועי הרצפה צריך להיות מצוין במסגרת תכנית הבנייה של המרפסת ויש להקפיד על יישום נכון של השיפועים על ידי קבלן הריצוף שמבצע את הריצוף במרפסת.

אינסטלציה מקצועית מבטיחה הגנה מנזילות ורטיבות

כאמור, מרפסת היא מרחב חיצוני שעומד חשוף לפגעי מזג האוויר. ככזה, מהווה המרפסת מקור לנזילות, רטיבות וחדירת מים אל המבנה. במקרה של פרויקט בניית מרפסות לבניין משותף, יש לתכנן נכון את האינסטלציה על מנת להבטיח כי לא ייווצרו מצבים של נזילות וסימני רטיבות המופיעים ברצפת המרפסת ויוצרים הפרעה לקומה שמתחת. כמו כן, עבודות אינסטלציה בפרויקט בניית מרפסות כוללות בתוכן חיבור למערכת האינסטלציה המרכזית של כל דירה ודירה ולכן חשוב להבטיח שהעבודה מבוצעת בצורה מוקפדת בכדי לא ליצור מוקדי נזילה שאלמלא העבודות הללו, לא היו נוצרים כללים. קבלני מרפסות מומחים יודעים היטב איך לעשות את זה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!