צביעת מרפסת בבניין חדש

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

לאחרונה החלו  בבניינים החדשים לבנות מרפסות שמש יפות ומקצועיות. מרפסות אלו נמצאות בחזית הבניין, כך שמראן משפיעה על כל הבניין. למרות שמדובר בבניינים חדשים, יש חובה לצביעה מחודשת של המרפסת. קיימים מגוון רחב של אפשרויות צביעה וחיפוי למרפסות, אפשרויות אלו מקנות נופך מיוחד לבניין, וגורמות לבניין להיות ייחודי יותר. בנוסף לכך הצביעה גורמת לכך, שניתן להתאים את צבע המרפסת לעיצוב הכללי של הבית, דבר הגורם למרפסת להפוך לחלק אינטרלי מהבית. יש להקפיד, לבחור חברת צביעה מקצועית, המתמחה בצביעת מרפסות שמש באופן מקצועי ויפה, כדי ליצור אוירה מקצועית יותר בנראות של הבניין, וגם כי צביעת מרפסות מחייבת עבודה מקצועית.

מדוע יש צורך בצביעה מיקצועית?

אנשים רבים חושבים שצביעה הינה משימה פשוטה, שאינה מצריכה ידע מקצועי, וכל אדם יכול לצבוע את ביתו, אך אין זה משימה פשוטה כלל ועיקר. כדי לצבוע את הבית בצורה נקיה ויפה, יש לעבוד באופן מקצועי, וצריך תוצאות מסוימות שמתקבלות רק בעבודה מקצועית. עבודת הצביעה כוללת לא רק כיסוי השטח הצבוע, אלא גם יש להקפיד על יצירת מרקם חלק על קירות המבנה ללא סימני צביעה מיותרים, גושים של צביעה או טיח שהתקשו. כחלק מין עבודת הצביעה, הצבעי חייב לבצע עבודת סיום של הצביעה, הנקראת שליכט, ואת זה יכול לבצע רק צבעי מקצועי. בנוסף לכך כאשר צובעים מרפסת שמש, צריך להיות ניצול הצבע כחומר מגן בפני לחות רטיבות וקרינת שמש.

למה לצבוע מרפסת שמש?

מרפסות שמש הינה החלק היחיד בבית שבעצם חשוף לחוץ, ובכך הוא חשוף לגשם, רוח, חום השמש, שלג, ברד, וכן גם ללחות קבועה באוויר, וכל אלה יש השפעה גבוהה על סוג הצבע ועל העמידות שלו, וכן להמשיך להחזיק את הטיח על הקיר ללא קילוף שלו. יכולת זו ייחודית בשני מרכיבים:

  • סוג הצבע שבו משמשים לצביעת מרפסות שמש
  • היה אופי היישום של הצבע בדגש על מרפסות שמש שיוצרת איטום של הקיר.

כאשר אתם בוחרים בצביעה מקצועית של המרפסת, אתם בטוחים שהצביעה תצא מעולה בשני הגורמים הללו.

וכן אתם תראו את המראות הבאים: קילופי צבע, כתמי מים בקירות, כתמי ריטבות. כתמים אלו מעבר להזקה של המראה הכללי של המרפסת הם גם פוגעים בחוזקה.

לכן יש להקפיד בצביעת דירה על צביעת מרפסת שמש על ידי צביעה מקצועית, למניעת נזקים גדולים בהמשך למרפסת השמש בדירה שלכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!