בניית מרפסות רק עם קבלן רשום

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

 

רוצים לשדרג את הדירה שלכם? אם שיפוץ כללי לא נמצא על הפרק, האפשרות הבאה שיכולה להיות רלוונטית היא לבצע בנייה של מרפסת. אומנם זה נשמע מאוד מסובך, אך בפועל התהליך יהיה מאוד דומה לתהליך של שיפוץ דירה. תזכרו בכדי שתוכלו לשדרג את הדירה שלכם, בחלק מהמקרים אתם פשוט תהיו מוכרחים לחשוב מחוץ לקופסה בכדי להשיג את התועלת הגבוהה ביותר.

כל איש מקצוע בתחום יגיד לכם לבצע בניית מרפסות רק עם קבלן רשום. הסיבות לכך הן רבות ומגוונות, ולא מעט אנשים שרוצים לבצע את הבנייה במהירות – עשויים ליפול בפח. אז רגע לפני שאתם עושים טעות אחת שתצטרכו לשלם עליה ביוקר, שווה לכם להקדיש כמה דקות לטובת קריאת המאמר.

 

בניית המרפסת על פי החוק

אחד מהדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לשים אליו לב, הוא כמובן החוק שנוגע להוספת מרפסת לדירה. החוק הוא מאוד ספציפי בכל מה שקשור לנושא הזה, ואתם מהצד שלכם תהיו מחויבים להתאים את עצמכם אליו. כאשר אתם בוחרים איש מקצוע שמגיע עם רישיון קבלן, אתם תוכלו להיות בטוחים כי הוא יפעל על פי החוק. אותו קבלן לא ירצה לסכן את הרישיון שלו, ולכן הוא יפעל בדיוק כמו שצריך – וגם אתם מרוויחים מכך.

 

בנייה בטוחה של מרפסת בדירה

קחו תמיד בחשבון כי בניית מרפסת זה לא דבר של מה בכך, מדובר על פרוצדורה שמביאה איתה לא מעט סכנות. אתם תרצו להביא את עצמכם למצב שבו תוכלו להשתמש במרפסת החדשה ללא חשש, דבר שלא תוכלו להיות בטוחים בו אם הקבלן מגיע ללא רישיון. כך שזה לא באמת יהיה שווה להזעיק קבלן שמגיע ללא רישיון קבלן, כי אתם לא תוכלו להנות מהמרפסת על באמת.

 

סיום הבנייה של המרפסת בזמן שנקבע מראש

היתרונות בבניית מרפסת חדשה הם יתרונות רבים ומגוונים, אך בדרך תהליך הבנייה עשויה להדיר שינה מעיניכם. בכל זאת מדובר על תהליך בנייה אינטנסיבי, כזה שאפילו יכול לקחת יותר זמן ממה שנדמה לכם בתחילת הדרך. בכדי שהבנייה כולה תסתיים בזמן שמתאים לכם, אתם תהיו מוכרחים לפנות לקבלן שמגיע עם רישיון. מדובר על איש מקצוע מנוסה שידע לעמוד מאחורי המילה שלו, ולהעמיד לרשותכם את המרפסת בזמן שנקבע.

 

קבלן ללא רישיון עלול להיעלם באמצע הבנייה

הסיוט הגדול ביותר שלכם יהיה כאשר הקבלן יעלם באמצע הבנייה, בדיוק לאחר שאתם שילמתם לו את הכסף. מקרה כזה יכול להיות מאוד שכיח כאשר מדובר על קבלן ללא רישיון קבלן, כזה שלא באמת תוכלו להשיג אותו אחריה שהוא נעלם. ברגע שאתם מזעיקים קבלן רשום עם רישיון, אתם תוכלו להיות בטוחים כי הוא יסיים את הבנייה – ובעוד זמן קצר אתם תוכלו להנות מהמרפסת החדשה בבית שלכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!