האם בכל פרויקט צריך לבצע השכרת פיגומים?

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

השכרת פיגומים הינו שירות המספק פיגומים וציוד בטיחות לאתרי בנייה. השכרת פיגומים הופכת לשירות פופולרי בקרב חברות בנייה, שכן הן יכולות לשכור את הציוד שלהן בתפזורת ולחסוך בעלויות. לשירות יש גם ערך מוסף ביכולת לספק ציוד בטיחות, כמו רתמות וקסדות, הנדרשים על פי חוק לכל העובדים במקום. השכרת פיגומים הינו עסק המשכיר פיגומים לחברות בנייה. העסק הזה קיים כבר עשרות שנים והוא ראה שינויים רבים בתעשייה. פעם זה היה תהליך מאוד ידני ודרש הרבה כוח אדם. עם זאת, ככל שהטכנולוגיה התקדמה יותר, התהליך נעשה יעיל ואוטומטי יותר.

השכרת פיגומים היא ענף שקיים כבר זמן רב. עם זאת, כניסתה של טכנולוגיה חדשה ושינוי באופן שבו אנשים עובדים הובילו לשינויים באופן שבו מתבצעת השכרת פיגומים. הענף ראה עלייה בביקוש להשכרת פיגומים וכן עלייה בצורך של חברות לספק לעובדיהן גישה להשכרת פיגומים. טכנולוגיה חדשה ושינוי באופן שבו אנשים עובדים הובילו לשינויים באופן שבו השכרת פיגומים מתבצעת. השכרת פיגומים כבר לא משמשת רק פועלי בניין אלא משמשת גם עובדי משרד שרוצים להוסיף גבהים חדשים של יצירתיות ויעילות בעבודה על ידי שימוש בהם במהלך פגישות או סיעור מוחות.

השכרת פיגומים

השכרת פיגומים הינו שירות המאפשר לחברות השכרת פיגומים וחומרים נלווים בעת הצורך. שירותי השכרת פיגומים משמשים בענף הבנייה מכיוון שהם מספקים דרך חסכונית יותר להכנסת פיגומים לאתר בנייה. השכרת פיגומים הינו שירות המשכיר פיגומים וחומרים נוספים לצוותי הבנייה. קבלן ישכור את החומרים מהחברה, ולאחר מכן ייצא צוות להקים אותו במקום. הקבלן יכול לשכור צוות משלו או להשתמש באחד מהצוותים המקומיים של החברות. השכרת פיגומים היא אופציה משתלמת לקבלנים הזקוקים לפיגומים זמניים לפרויקטים. זה גם מספק דרך בטוחה לגשת לאזורים גבוהים מבלי צורך לטפס על סולמות או לעבור דרך פתחים בתקרות.

השכרת פיגומים הינו שירות המאפשר לחברות השכרת פיגומים וציוד בנייה אחר לתקופות קצרות טווח. המודל העסקי של השכרת פיגומים דומה לחברת השכרת רכב, שבה הלקוחות משלמים עמלה מראש ולאחר מכן משלמים לפי שעה. השכרת פיגומים פופולרית גם בענף הבנייה, במיוחד באירופה שם היא קיימת כבר יותר מ-100 שנים. השכרת פיגומים הופכת פופולרית יותר באירופה ככל שתעשיית הבנייה עוברת לפלטפורמות דיגיטליות. ישראל משתמשת בהשכרת פיגומים מאז תחילת שנות ה-1900 וכעת זה הפך לטרנד להשכיר אותם לפי שעה ולא לפי יום, כמו פעם היו שוכרים אותם אז.

שירותי השכרת פיגומים

שירותי השכרת פיגומים מציעים מגוון רחב של אפשרויות להשכרה והשכרה. אלה כוללים השכרת ציוד, פיגומים ועוד. השכרה היא אופציה למי שצריך גישה לפיגומים אבל אין לו את הכספים לרכוש אותם על הסף. השכרה היא גם אופציה טובה למי שרק מתחיל בתעשייה ולא רוצה להשקיע ברכישת ציוד משלו. תהליך ההשכרה נעשה קל יותר עם חברות כמו שירותי השכרת פיגומים המספקים השכרת פיגומים במחירים נוחים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!