הוספת נק גז במרפסת

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

איך בוחרים טכנאי גז מומלץ

בחירה של טכנאי גז מומלץ עלולה להיות מבלבלת. אנחנו חיים בעולם בו אנחנו חשופים לידע רב, כזה שלא היינו יכולים להשיג בעבר. מה שלא פעם עלול להתברר בתוך דבר די מבלבל. אנחנו לא תמיד יכולים לבחון כל איש מקצוע שמגיע אלינו הביתה וכאשר זה מגיע לגז, הדבר בהחלט עלול להיות מורכב.

הרי בסופו של יום, אנחנו מדברים על משאב שהשימוש בו עלול להיות מסוכן. לכן, יש לבחור טכנאי גז מומלץ עליו נוכל לסמוך שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. במאמר הבא תמצאו כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור טכנאי גז מקצועי ומיומן גם אם אתם לא אנשי מקצוע שהגיעו מהתחום.

קודם כל, שאלו אותו על הרישיון שלו גם להוספת נ קודה במרפסת

לא כל אחד יכול להתקין את הגז אצלכם בבית. מכיוון שמדובר על חומר מסוכן, משרד הבינוי והשיכון קבע תקנות ברורות המתייחסות באופן מפורש לאלו שיכולים לעסוק במקצוע לעומת אלו שלא יכולים עדיין, ללא הכשרה מתאימה, להתקין אצלכם גז בבית.

https://ms-r.co.il/   חברת ישראל גז

אנחנו מדברים למעשה על שני סוגים של אישורים:

  1. מתקין גפ"מ רמה 1: זאת אומרת, איש מקצוע היכול להתקין ולפתור כל בעיה בבית. הוא יכול לחבר לכם את צינור הגז מהמיכליות בחוץ, הוא יכול למלא לכם כמובן את בלוני הגז, לפתור בעיות שקשורות לדליפת גז וכיוצא באלו. לא מדובר על איש מקצוע שיכול לעסוק בגז של השכונה או לעיתים, של בניין הדירות הגדול בו אתם חיים. כך שאם אתם צריכים סיוע של טכנאי גז מומלץ בפריסה רחבה יותר, יכול להיות שתצטרכו לבחור איש מקצוע אחר.
  2. מתקין גפ"מ רמה 2: רשאי לטפל במערכות גז בעלות לחץ גבוה. מה זה לחץ גבוה? עד 10 טון גפ"מ.

חשוב לדעת כי על מנת לקבל את האישור ולהפוך ל- מתקין גפ"מ רמה 2 על איש המקצוע להוכיח ניסיון ברמה 1. כך שבכל אופן מדובר על איש מקצוע שיכול טכנאי גז אותו תוכלו להזמין באתר חברת ישראל גז, כמובן, גם לפתור בעיות נקודתיות בבית הפרטי שלכם.

אתם לא חייבים להביא טכנאי גז מומלץ מחברת הגז

מכיוון שכל בית פרטי מזמין בלוני גז מחברה זו או אחרת או הזמנת טכנאי גז , אנחנו עלולים, בקלות רבה מידי, לבקש סיוע של טכנאי הגז של החברה המדוברת. אלא, שלא פעם, מדובר על שירות יקר מזה של הטכנאים הפרטיים. כך שההמלצה היא קודם כל, לנסות לחפש איש מקצוע פרטי, איכותי לא פחות שיעשה לכם את העבודה על הצד הטוב ביותר בפחות כסף.

אל תשכחו לנסות לקבל כמה הצעות מחיר. באופן כזה תוכלו להיות בטוחים כי אכן קיבלתם את השירות הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר. אנחנו יודעים שזה לא תמיד קל ולעיתים כל מה שאתם רוצים זה רק לפתור את הבעיה. אבל בסופו של יום, זה ישתלם לכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!