הרחבת יונים ממרפסות בסנפלינג

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

יש דרך להיפטר מהיונים לצמיתות מבלי לפגוע בהן! קראו על הרחקת יונים בשיטה האקולוגית:

אפילו שפעמים רבות הן נתפסות כציפורים בלתי מזיקות ואפילו ידידותיות, יונים יכולות להוות מטרד רציני כאשר הן פולשות למרחב הפרטי של חיינו ואף יכולות לגרום לנזקים בעלויות של אלפי שקלים וטרחה רבה בניסיונות ניקוי אינסופיים. כמי שמוצאה מיונת הסלעים שהייתה רגילה להתיישב ולבנות את קיניה בין סדקים ונקיקי סלעים, יונת הבית, זו המוכרת לנו מחיי היום-יום, מוצאת את מקום ההתיישבות האורבאני כאידיאלי עבור צרכיה. מרפסות גבוהות, גגי רעפים, משקופי חלונות, חדרי מדרגות ומקומות דומים – כל אלו משמשים כמקום מושלם עבור היונה לקנן בהם. כמעט בכל המקרים ללא יוצא מן הכלל, בכדי להגיע אותם המקומות האלו בהם מקננות היונים ולהיפטר מן המטרד הזה פעם אחת ולתמיד, יש צורך בייעוץ מקצועי עם צוות המתמחה בסילוק והרחקת היונים.

מעבר לפגיעה האסתטית המטרידה כל כך, יונת הבית יכולה להעביר מעל ל-50 סוגי מחלות שונים ולהוות איום היגייני אמיתי לנו ולבני ביתנו. דוגמה אחת לכך היא העובדה שאחד המקומות האהובים על היונים הם מנועי המזגן או החללים בהם מותקן מיזוג האוויר בבניין או בדירה. צואת היונים, המתפרקת בשלב מסוים לחלקיקים שונים, עלולה להישאב למערכת מיזוג האוויר והתפזר באוויר אותו אנו נושמים. יתרה מכך, יונים מסוגלות להעביר דרך הצואה שלהן (לשלשת) חיידקים מסוכנים כגון סלמונלה וגם סוגי קרציות שונים שיכולים להגיע מקן היונים ולגרום לדלקות ואלרגיות חמורות. כמו כן, כמעט 50%  מהיונים נושאות את מחלת ה"דררת" (פטיסקוזיס) שיכולה להיות מדבקת עבור בני אדם ע"י נשימת לשלשת יונים ולגרום לדלקות שונות.  בתקופה זו בה אנו מקפידים כל כך לשמור על בריאותנו, אין שום סיבה שלא להשתמש בשירות מקצועי להרחקת יונים על מנת לשמור על עצמנו ועל כל הסובבים אותנו!

בעבר, הרחקת יונים הייתה כרוכה בפגיעה היונים,

הריגתן או הרעלתן בחומרים מסוכנים. כיום, עם התגברות המודעות האקולוגית לטבע וסביבתו נדרשות שיטות אחרות שיובילו לפתרון בו נוכל להשתמש על מנת להיפטר ממטרד היונים לצמיתות. כיום כבר אין צורך בהדברות חוזרות ונשנות המאלצות אותנו לצאת מהבתים וגם אין שום צורך להשתמש בחומרים רעילים היכולים לסכן את עצמנו ולזהם את הסביבה.

 אחד הפתרונות שהוכיחו את עצמם

כיעילים ביותר הינו שימוש בדוקרנים המונעים מהיונה לנוח או לקנן במקום בו הם מוצבים. דוקרנים אלו מחולקים לשני סוגים: דוקרני פלסטיק, המשמשים בדרך כלל כאשר מדובר בבעיית יונים קלה ונקודתית, ודוקרני אלומיניום, בהם משתמשים כאשר בעיית היונים היא רחבה ומורכבת יותר.  יתרון נוסף ומשמעותי הוא שאותם דוקרנים יכולים להיות מוצבים גם במקומות הקשים ביותר כגון מעקות גבוהים וצרים או חלונות גבוהים. חשוב לציין שהתקנת הדוקרנים יכולה להיות מסוכנת לחסרי ניסיון והצבתם יכולה להתבצע אך ורק על ידי צוות מקצועי המתמחה בביצוע התקנת רשת נגד יונים המתורגל בכך.

שיטה נוספת להרחקת יונים בשיטה אקולוגית ולא פוגענית היא שימוש ברשתות המונעות כניסה וקינון של יונים. רשתות כאלו יכולות להיות מוצבות במגוון מקומות כגון פתחי אוורור וניקוז, חדרי כביסה, מרפסות גבוהות ועוד מקומות דומים. גם התקנת הרשתות דורשת טיפול של צוות מקצועי בלבד שביכולתו לזהות היכן השימוש ברשת יהיה אפקטיבי והיכן לא. מעבר לכך, לפני הצבתה,  יש צורך לנקות ולחטא את המקום בו עתידה להיות הרשת, לסלק קינים ולנקות באופן יסודי את המקום מצואת יונים ושאר לכלוך. חשוב לציין שישנה אפשרות להשתמש גם כן ברשתות שקופות המשתלבות בצורה נעימה עם הנוף ושאר חלקי הבית.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!