השכרת פיגום אלומיניום

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

 

השכרת פיגומים לעבודות בניה הן פעולה שכיחה אצל מנהלי בניה רבים ברחבי הארץ. אנחנו מדברים כמובן על אותם מבנים אראיים המאפשרים לאנשי המקצוע להניע את העובדים שלהם מנקודה אחת לאחרת כדי להבטיח כי הבניין יבנה בצורה מקצועית, אחראית, הכי טובה שאפשר, זאת תוך שמירה כמובן על חיי העובדים לאורך כל הדרך.

 

אבל, מהצד השני, השכרה של פיגומים של חברת זקיף פיגומים היא פעולה שיש לנהל אותה בזהירות. השכרת פיגומים היא פעולה אותה קודם כל יש לתכנן בזהירות. יש להבין מה הצרכים של אתר הבניה, איך מגיבים לאירועים המשתנים בתוך האתר הבניה וכן הלאה.

 

הרי פיגומים למעשה משמשמים בשני תפקידים. מצד אחד מדובר בהגדרה, על אמצעי בניה שתפקידם הוא לשמש לתקופה מוגבלת, כך שמדובר בסך הכל במבנים ארעיים, אבל אלו צריכים לעמוד באופן בטוח מול לחצים שונים ותנאי מזג האוויר שעלולים להשפיע באופנים כאלו ואחרים על אתר הבניה. מצד אחד מדובר על מבנים שצריכים לעמוד באופן יציב, אבל לא תמיד נרצה למקם אותם בנקודה אחת לאורך כל העבודה. לא פעם נרצה דווקא לשחק עם המיקום שלהם כדי להתאים אותם לשטח המשתנה חליפות של אתר הבניה.

 

בדיוק בשביל זה נועדו פיגומי אלומיניום.

 

מה היתרונות של פיגומים עשויים מאלומיניום

  • מדובר על פיגומים עמידים באופן די מרשים. בסוף, אלומיניום הוא ברזל, כך שניתן להפעיל עליו לחץ כבד בלי שיקרה לו דבר.
  • פיגומי אלומיניום הם פיגומים קלים מאלו הבנויים עץ וברזל חליפות. כך שניתן להזיז את הפיגומים בהתאם לצורך בקלות רבה יחסית.
  • פיגומי אלומיניום עמידים לפגעי מזג האוויר מה שכמובן חשוב מאוד כאשר אנחנו מדברים על בניה של פיגומים במדינת ישראל בה מזג האוויר עלול להשפיע שלא לטובה על אתר בניה זה או אחר.

 

כמה מילים על התקנה של פיגומים בכלל ועל התקנה של פיגומים ניידים בפרט

התקנה של פיגומים בתוך אתר בניה היא התקנה הדורשת ידע וכמעט יכולות אותם אנחנו, אנשי המקצוע, היינו מגידירם בתור אומנות של ממש. הרי הנקודה המורכבת עבור אלו המעוניינים לבצע התקנה של פיגומים היא שמדובר על תהליך בו אנחנו רוצים מצד אחד להבטיח כי נתקין את המבנים הבטוחים ביותר לצד העובדה כי מדובר על אתר משתנה ודינמי, כזה שיכולים להתרחש בתוכו כל מיני דברים.

 

מה שחשוב לזכור הוא שחברה מקצועית היא חברה שלא משאירה אתכם לבד להתמודד עם הפיגומים אותם החלטתם להשכיר. אלא זו עוזרת לכם לתכנן את המיקום של הפיגומים לצד בניה מחודשת שלהם היכן שתחליטו.

 

בסופו של יום, גם במקרה של פיגומים ניידים, יש להפעיל מחשבה על מנת שנוכל לקבל את התוצאה הטובה והבטוחה ביותר לאורך כל הדרך.

 

מעוניינים לשמוע עוד? אנחנו זמינים לכל שאלה.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!