התקנת טלויזיה במרפסת שמש

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

 

אם יש משהו שלמדנו ממשבר הקורונה הוא שאנחנו יכולים ואוהבים קצת, להיות בבית. אם כבר להיות בבית, אז שזה יקרה מול הטלוויזיה אם אתם זקוקים לאיש מקצוע לצורך תליית טלויזיה לאתר של חברת המרכז לתליית טלויזיות. היום אנחנו יכולים ליהנות בקלות מחוויה של צפיה, ממש כאילו היינו בבת הקולנוע. אבל, כדי ליהנות מהחוויה של הצפיה המושלמת, צריך כמובן לדעת איך לתות את הטלוויזיה בצורה הטובה ביותר.

כדי לא לעשות כל טעות, הכנו לכם כאן את המדריך המלא שילווה אתכם כל הדרך עד לטלויזיה המותקנת בצורה המושלמת בחלל הבית שלכם.

התקנת טלויזיה היא לא החלטה שרירותית גם במרפסת תלויה

רבים וטובים עמלו שעות רבות כדי לייצר לכם את המכשירים דרכם תוכלו לעבור את חווית הצפייה המושלמת. לכן, לא כדאי להשקיע קצת כדי לתלות אותה בדיוק בגובה המתאים?  חשוב לזכור כי הגובה בו אתם רוצים להניח את הטלויזיה היא לא החלטה שרירותית. בסופו של יום חווית הצפיה המושלמת יכולה להתקיים רק כאשר אתם מניחים את הטלוויזיה במקום הנוח ביותר עבורכם. אתם צריכים כמובן למצוא קיר נוח לתליית הטלויזיה, כזה שהמסגרת אותה הוא יתן לטלויזיה תתאים בפרופורציות. הרי אתם ממש לא רוצים לראות סרט מתח ורק לחשוב על קצה קיר סורר שמפריע לכם בעין ולא נותן לכם לראות טוב, נכון?

התקנת טלויזיה צריכה להיות בגובה המושלם עבורכם. אם אתם צריכים להרים את הראש יותר מדי או להוריד אותו, ככל הנראה תמצאו את עצמכם סובלים מאי נוחות שתפריע לחויית הצפיה.

זרוע הטלויזיה והתקנת הטלוייה בהתאמה

מכיוון שבסופו של יום מסך טלויזיה הוא מסך כבד, אתם כמובן צריכים להתאים את הזרוע האוחזת לטלויזיה עצמה. בדרך כלל על גבי הזרועות כתוב בדיוק מה רמת העומס המקסימלית עבור הזרוע הזו. שימו לב כי אם אתם רוצים לבצע התקנת טלויזיה על גבי קיר גבס, אתם עלולים להתקל בבעיה בגלל הקושי של קיר גבס להחזיק משקלים גדולים. כך שאת כל הצעדים הללו חשוב שתעשו מתוך היכרות והבנה של התהליך.

אתם כמובן צריכים לקבל החלטה האם אתם רוצים לתלות את הטלויזיה בעזרת זרועה טלויזיה שיכולה לפנות לצדדים שונים אמנם אבל יכולה לשוות לקיר מראה מעט מאסיבי שאולי פחות יתאים לאלגנטיות בה מעוצב הסלון או חדר השינה, אבל יתאים מאוד אולי למטבח בו אתם מסתובבים הרבה ורוצים 'להביא את הטלויזיה אתכם'.

אולי אתם רוצים לתלות את הטלויזיה דווקא בעזרת מוטות תליה שיניחו את הטלויזיה בצמוד לקיר ויפתחו את החלל בצורה הטובה ביותר.

ההמלצה היא, רגע לפני שאתם ניגשים למשימה, ללכת לאינטרנט, לקבל השראה מאופן העיצוב בבתים שונים בהם הטלויזיה היא חלק מהמכלול שמייצר את הבית המושלם בעיניכם. כך יהיה לכם  קל יותר להחליט בדיוק איך הייתם רוצים לתלות את הטלויזיה שלכם.

אתם כמובן לא צריכים לעשות את העבודה לבד. בשביל זה יש שלל טכנאים ואנשי מקצוע מיומנים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

למאמרים נוספים בנושא:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!