כל מה שאתם צריכים לדעת על פינוי אסבסט בפרויקט מרפסות

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

 

בשנות החמישים, עם העליה הגדולה ששטפה את המדינה הקטנה, נולדו בתי האסבסט, בתים שצופו בחומר הזה, זה שנכרה במזרח אירופה. היתרונות של החומר בתוך מבודד חום, אטום למים ומבודד חשמל, הפכו אותו, בשילוב עם מחירו הנמוך, לחומר המועדף על הקבלנים החדשים של המדינה הצעירה, בכל הקשור לאיטום גגות.

לאורך השנים, עם ההתפתחות המדעית והידע שצברו אירגוני הבריאות בכל רחבי הועלם, הכריז אירגון הבריאות האמריקאי כי אסבסט הוא חומר רעיל בייחוד לאורך השנים. על פי הטענות מדובר על חומר המתפזר באוויר ויכול להוביל לבעיות במערכות הנשימה ובמקרים חמורים החומר אף עלול להוביל לסרטן חלילה.

כדי להימנע מכך, קמו חברות רבות שהתחילו לעבוד בפינוי של אסבסט מנקודות אסטרטגיות כאלו ואחרות.

האם כל אחד יכול לעשות פינוי אסבסט?

התשובה לכך מורכבת. שכן פינוי אסבסט חייב להתבצע על ידי מומחים של המרכז לפינוי אסבסט היא משימה די פשוטה שלא צריכה לקחת זמן רב ולא כוללת יכולות יוצאות דופן. אבל, מכיוון שמדובר על חומר מסוכן, חשוב להבין כי את הפינוי יכולים לעשות רק אנשי מקצוע להם הציוד המתאים עבור פינוי אסבסט. בנוסף, אל תשכחו, כי ההנחיה של משרד הבינוי והשיכון היא שבמידה ומתבצע פינוי אסבסט על שטח הגדול ב- 50 מ"ר מי שיכול לבצע אותו הוא רק קבלן רשום בפנקס הקבלנים.

פנקס הקבלנים הוא מסמך אותו ניתן להשיג בקלות דרך אתר האינטרנט של משרד הבינוי. פנקס הקבלנים למעשה מתאר בשם את כל אנשי המקצוע להם ניתנה רשות על פי חוק לבצע פעולות מורכבות בכל הקשור לעבודות בנייה. כאמור, הסכנה הכרוחה בפינוי של אסבסט, לבאים במגע איתו, הובילה את הכנסת לחוקק חוק כי כאשר אנחנו מדברים על פינוי של אסבסט על שטח הגדול מ- 50 מ"ר יש לפנות לאיש מקצוע רשום.

מה המחיר של פינוי אסבסט

פינוי אסבסט הוא לא יקר במיוחד, שכן אנחנו מדברים על תהליך פשוט למדי. אבל, מה שכן יש לקחת בחשבון, במידה ואתם רוכשים שירותים עבור פינוי אסבסט מגג של בית או שיכון, כי יש להניח חומר איטום חדש לגג. כך שאין כמעט סיטואציה בה נעשה רק פינוי אסבסט לבד ללא תהליך אחר שבה להשלים את עבודת האיטום במקומו.

לכן, כאשר אתם מחשבים את המחיר של פנוי אסבסט אתם צריכים לחשב את כל התהליך כולו. מההתחלה ועד הסוף.

עדיף לעשות את העבודה בקיץ

אם אתם רוצים להזמין שירותים של פינוי אסבסט אל תשכחו לעשות את כל התהליך לפני החורף. שכן אתם עלולים למצוא את עצמכם בבעיה, עם גג לא אטום בפני נזילות העלולות להביא גם הן לנזק לא קטן. אם מדובר על שיכון, מה שכמובן כולל עבודה רחבה יותר, הכלל הזה נכון על אחת כמה וכמה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!