מהם היתרונות של בטון מוחלק למרפסת ?

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

 

רוב בעלי הבתים יסכימו שעיצוב בטון מוחלק לגינה מספק מרחב חיצוני אטרקטיבי שבמזג אוויר נעים מתפקד כחדר אוכל וסלון חיצוניים נוספים. בניגוד לכמה משטחים חיצוניים נפוצים, כגון דשא, בטון מוחלק לרצפה מספק משטח מישורי ומוצק. איכויות אלה הופכות אותו למשטח אידיאלי שאפשר להציב עליו כיסאות גינה או אפילו שולחן אוכל.

לכן גינה מרוצפת מאפשרת לבעלי בתים להירגע או לאכול בחוץ, ואף לתת להם אפשרו לארח מבלי לדאוג לבלגן בתוך הבית.

מתפנקים עם בטון מוחלק למרפסת בעיצוב יוקרתי

ריצוף בטון מוחלק עם מרכז הבטון הישראלי לגינה הוא סגנון עיצוב מפנק יותר מריצוף בטון מסורתי. ההיבט המלוטש מגיע מהטיפול למילוי כל השקעים והנקבוביות במשטח, מה שמוביל בסופו של דבר לגימור מבריק וחלק יותר.

ריצוף בטון מוחלק לגינה מתחיל עם יציקת בטון חזק ועמיד במיוחד. קשה לפגוע בשלמות הריצוף עם עקבים גבוהים, רגלי רהיטים וציפורניים של חיות מחמד. אין צורך גם לדאוג לנזקים, וקשה מעוד לשרוט את משטח הבטון.

בטון מוחלק לגינה מציע מספר יתרונות נוספים, מעיצוב חזותי מרהיב ועד אורך חיים ועמידות. ניתן להשתמש בו גם לריצוף מחסן הגינה, או שהוא יכול לשמש כגימור הריצוף למטבח החיצוני או לפרגולה בגינה.

יתרונות בטון מוחלק למרפסות שמש

בטון מוחלק לגינה טומן בחובו מספר יתרונות שהופכים אותו לאטרקטיבי. הוא קל לניקוי, הודות לטיפול הכימי שמסיר חורים ונקבוביות. כל מה שאתם צריכים זה מגב, מים חמים וסבון. זהו חומר עמיד, והמראה המלוטש יחזיק מעמד לאורך שנים עם תחזוקה וטיפול שוטפים.

למרות המראה המבריק שלו, בטון מוחלק לגינה מתפקד גם כמשטח החלקה. באשר למחיר, שיטת ריצוף זו עשויה לעלות קצת יותר מאפשרויות ריצוף אחרות, אבל תמורת הכסף הנוסף הזה אתם מקבלים את אחד המשטחים האיכותיים ביותר בסביבה.

תחזוקה קלה

אפשר לשמור בקלות על ריצוף בטון מוחלק לגינה. התחזוקה כוללת איטום שעווה כל שלושה עד תשעה חודשים, בהתאם לרמת התנועה, על מנת לשמור על שכבת המגן.

מלבד זאת, אתם יכולים להשתמש בחומר ניקוי ניטרלי על מנת לנגב את הרצפה מעת לעת ולשמור על ניקיונה.

התקנת בטון מוחלק לגינה

ברוב המקרים, תהליך התקנת בטון מוחלק לגינה נמשך כשבוע, אבל משך התהליך יכול להיות לוי במספר היבטים, החל מגודל החלל ועד החברה שתבחרו להזמין ממנה את התקנת רצפת הבטון שלכם. חשוב להקפיד על הזמן הדרוש לסיום התהליך, מה שאומר שעליכם לאפשר שבוע נוסף לאחר סיום העבודה לפני שתניחו רהיטים על הרצפה.

לקבלת תוצאת הריצוף האיכותית ביותר, מומלץ לבחור את המומחים בתחום, שמספקים שירותי משלוח והתקנה של בטון מעולה ללקוחות ברחבי הארץ. אתם משלמים רק עבור חומרים איכותיים, כך שאין תמורה טובה יותר לכסף. צרו קשר עוד היום עם צוות המומחים בתחום על מנת לברר פרטים נוספים.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!