מה בעצם עושה מודד מוסמך?

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

מודד מוסמך הוא איש מקצוע בעל הידע והניסיון בסקירת הקרקע, המבנים והמבנים האחרים. הם גם אחראים לקביעת גבולות הרכוש כדי לוודא שהם מוגדרים היטב. ישנם יתרונות רבים בהזמנת מודד מוסמך. כך למשל, הם יוכלו לקבוע אם יש צורך לבצע שינויים כלשהם על מנת להשביח את ערך הנכס או שיש סתירות בין מה שעל הנייר לבין מה שיש בשטח. זה גם יכול לעזור לקבוע אם יש סכנות סביבתיות שעשויות להוות איום על אנשים המתגוררים בנכס שלך או מבקרים בו.

מודד מוסמך הוא איש מקצוע המוסמך להעריך את איכות הרכוש והקרקע. הם מוסמכים לתת חוות דעת על מצבו של כל נכס לרבות מבנים, מבנים וקרקעות. המודד יעריך את כל ההיבטים של הנכס הנדון לצורך דיווחו. הם גם יספקו המלצות לשיפורים או שינויים שעשויים להיות נחוצים. ניתן להעסיק מודד באופן חד פעמי או כיועץ לתקופת התקשרות. מודד מוסמך הוא אדם שעבר הכשרה רשמית ומורשה לבדוק את מצבם של מבנים, מבנים וקרקעות. הם מוסמכים לתת חוות דעת מומחים בתחום ההנדסה, הבנייה והאדריכלות. לעתים קרובות הם עובדים עבור סוכנויות ממשלתיות או חברות פרטיות המתמחות בהערכת נכסים או בדיקת מבנים. מחירון של מודד מוסמך מומלץ על פי חוק על מנת שיוכל לאשר כי מבנה או מבנה אחר עומד בתקנים הנדרשים לבטיחות. מודד מוסמך נקרא לרוב גם מהנדס מקצועי, והם אנשי מקצוע מורשים שעברו בחינה וסיימו את הניסיון התעסוקתי הדרוש על מנת להיות זכאי להסמכה.

מודד מוסמך מומלץ מהסיבות הבאות:

  • הם יכולים לעזור לך לגלות מה לא בסדר בנכס שלך ולהמליץ כיצד לתקן את זה.
  • הם יכולים לעזור לך לברר אם לנכס יש היסטוריה של הצפה או זיהום.
  • הם יכולים לייעץ לך כיצד להגן על הרכוש שלך מפני אסונות.
  • הם יכולים לספק עצות כיצד לקבל את התמורה המקסימלית עבור ההשקעה בביטוח שלך.
  • הם בקיאים יותר בשיטות בנייה, קודים ותקנות מאשר רוב האנשים.

צריך למצוא את בעל המקצוע המתאים בעל הסמכה ומנוסה על מנת לקבל שירות איכותי. איגוד אנשי הסקר והמיפוי מציע הסמכות המוכרות בארץ ובעולם. יש להם רשימה של דרישות שהמועמדים צריכים לעמוד בהם לפני שהם יכולים לקבל את ההסמכה שלהם. מודד הוא אדם המוסמך למדוד מידות של קרקע, מבנים וחפצים אחרים על מנת להעריך את ערכם. מודד יכול להיקרא גם שמאי או שמאי.

עבודתו של מודד עשויה לכלול חלק מהדברים הבאים או כולם:

  • מדידת מרחקים וזוויות
  • חישוב נפח
  • זיהוי גבולות
  • קביעת שימוש בקרקע ודרישות ייעוד
  • ייעוץ לגבי טכניקות וחומרי בנייה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!