עלות מול תועלת- כמה עולים מתקני מים לבית

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

 

התענוג הצרוף הגדול ביותר כאשר אנחנו צמאים, הוא הטעם של מים צלולים, טריים ואיכותיים. והכי טוב ונעים ומגיע בול בזמן, כאשר זה כה נגיש ברמה של לחיצת כפתור בלבד. לחיצת כפתור אחת, ויש באפשרותנו ליהנות ממים צלולים, טריים ואיכותיים.

אין חשוב יותר עבור גוף האדם ועבור נפש האדם, מאשר שתייה מהותית של מים. כמה שיותר, כך טוב יותר. ההמלצה לשתייה של 2 ליטר מים ליום היא איננה עניין של מה בכך, והיא חשובה מאד עבור בריאותנו, והתנהלות תקינה של גופנו. אי לכך, הערך הכספי שעלינו לשלם בגין מתקני מים או לחילופין שישיות מים שבועיות הוא זניח לחלוטין. ואולם, חדשות טובות עוד יותר הן הנתון לפיו כיום, התשובה לשאלה כמה עולים מתקני מים לבית היא נהדרת. שהרי מחירי מתקני המים סבירים לחלוטין. ומגיעים במקסימום עד מאות שקלים למכשיר, גם עבור האיכותיים ביותר.

באם בחרתם בשיטת אספקת המים ע"י מכשירי טיהור וסינון, תשמחו לדעת כי ישנן מגוון אפשרויות לכך. הראשונה, מטהר מים אשר מותקן פיזית על קו המים הראשי שלכם בבית או פילטרים למיניהם. והאחרת, מתקן מים המעוצב אישית עבורכם, משמש כרהיט לכל דבר, ואף יכול להכיל בתוכו מספר פונקציות אפשריות, כמו מי סודה למשל.

מחירים שונים של מתקני מים– כמה עולים מתקני מים לבית תמי 4

כאמור, יש מספר סוגים של מסננים או טכנאים שיוךתר לת'ן הכל כמו תיקון תמי 4 . כאשר כל אחד מהם בעל עלות שונה בהתאם לאפשרויות שהוא מעניק. פילטרי סינון יכולים להתחיל ממחירים זולים של אזור המאה שקלים. מתקני מים ביתיים , אותם תוכלו לרכוש בסכומים שטהר מים המותקן על קו המים יעלה קצת יותר, ויתחיל מאזור ה-400 ₪.

מתקני מים ביתיים אישיים תחל עלותם החל מ-500 ₪ ומעלה. כאשר האיכותיים שבהם נעים ומתומחרים נעים ומתחילים בין 700 ₪ לבין 1,400 ₪, ועולים מעלה מעלה ככל שהמכשיר איכותי יותר ומכיל כמה שיותר פונקציות ואפשרויות.

יש לדאוג, ואין זה משנה באיזה מתקן מים בחרנו, שמתקני מים אלו עומדים בתקנים הישראלים הרלוונטים. הקפידו על כך, לטובתכם ולבטיחותכם ובטיחות ילדיכם, ואל תתנו למחירים נמוכים של מתקני מים למשוך את תשומת ליבכם. אז כמה עולים מתקני מים לבית? המחיר לחלוטין מדבר את האיכות.

תווי התקן הישראלים מוטבעים על כל מתקן מים תקין המיוצר או מיובא לישראל. על כל מתקן מים תקין ובטוח לשימוש לעמוד בתקני בטיחות ובריאות אלו. וזאת על מנת להבטיח שימוש בטוח ותקין במתקני המים הביתיים שלנו.

מים מזוקקים בטיהור עצמאי

כאמור לעיל, בהחלט ישנן אופציות רכישת בר מים מומלץ ואיכותיים גם החל מ-500 ₪ בלבד. זוהי אופציה מצוינת למי שאיננו זקוק למתקן מים עשיר אופציות, אלא מסתפק במכשיר טיהור מים בסיסי אך באיכות מים טובה. ואכן, מתקנים אלו מאפשרים מים טהורים וצלולים באיכות מים גבוהה מאד.

על אותה סקאלה גם מצויים כל מתקני המים העבדים בשיטת הצנטריפוגה, אשר היא שיטה שפעולת הטיהור שלה מנקה את המולקולות הרעות במים ובעצם כך מסננת ומטהרת אותם. כאמור אלו המכשירים הזולים ביותר, באזור המאה ₪ למכשיר. והם משרתים את המטרה בתועלת טובה מאד ביחס לתמורה בגינם.

יש לשים לב רק לדבר אחר נוסף, אשר יקבע הן את איכות המים שתקבלו ואין זה משנה איזה מכשיר בחרתם לרכוש. עניין זה מהותו בבחירה שעשיתם מבעוד מוד והוא צנרת הבית שלכם. כאשר צנרת ביתכם מתוחזקת כראוי, תוכלו להיות בטוחים שכל מתקן מים יעשה את עבודתו נאמנה. ואילו כאשר הצנרת מתוחזקת פחות, זה ללא ספק ישפיע על איכותם של המים.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!