פיקוח בניה לתוספת מרפסת: כל מה שחשוב לדעת

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

 

מעוניינים להוסיף מרפסת לפרויקט שלכם ולא יודעים מאיפה להתחיל? אין ספק שנקודת ההתחלה שלכם מתחילה פה, עם בחירה של מפקח בניה מקצועי.

במאמר הבא נסביר מה התפקיד של מפקח הבניה, מתי צריך להזמין אותו כשמוסיפים מרפסת וגם, איך בוחרים מפקח בנייה מקצועי? מתחילים.


מפקח בניה – מה התפקיד שלו?

תפקידו של מפקח הבניה הוא נגזרת ישירה של סוג הפרויקט, פרויקט בניה חדש, התחדשות עירונית, שיפוץ, תוספת מרפסת חדשה ועוד.

באופן כללי, ניתן לומר שתפקידו של מפקח הבניה הוא לוודא שכל הפונקציות האמונות על הפרויקט פועלות על פי הדרישות והסטנדרטים המתבקשים ובמילים אחרות, מוודא שאף אחד לא מעגל פינות.

מטבע הדברים, אנשי הביצוע בפרויקט רוצות לסיים את העבודה כמה שיותר מהר, בין אם מדובר ביציקת בטון בפרויקט חדש או הוספת מרפסת בפרויקט קיים. במקרים כאלה, תפקידו של המפקח הוא לוודא שאף אחת מהדמויות לא מחפפת בעבודה.


מתי צריך להזמין מפקח בניה למרפסת?

תפקידו של מפקח הבניה הוא להיכנס לתמונה כבר בשלב הראשוני של ביצוע העבודות בשטח. עליו לוודא שבניית המרפסת התלויה מתבצעת על פי התקן ושהיא עומדת בכל דרישות הבטיחות המחמירות.

בנוסף, עליו לקשר ולשמור על תקשורת טובה בין כל גורמי הביצוע שקשורים לבניית המרפסת. הוא צריך לוודא שכל העובדים עובדים בסינרגיה מושלמת ושכל בעלי המקצוע שקשורים לעבודה נמצאים בתקשורת מלאה.

בקיצור, מפקח הבנייה הוא הכתובת היחידה והאחראית לכל מה שקשור בפרויקט תוספת הבנייה, על פיו יישק דבר והוא נושא בכל האחריות להצלחת או כישלון הפרויקט.


איך בוחרים מפקח בניה מקצועי?

ראשית, עליכם לבחור מפקח בניה בעל ניסיון עשיר בתחום פיקוח הבנייה בכלל, ובתחום פיקוח הבנייה על מרפסות בפרט. בטיחות זה לא משחק ילדים ואתם ודאי לא רוצים ליפול על איזה חובבן שבחר להתגלח על הגב שלכם, זה ממש לא המקום ולא הזמן לעשות זאת.

דרשו ממפקח הבנייה להפנות אתכם לפרויקט אחרים שהוא פיקח עליכם והשתדלו לבחור בפרויקטים שקשורים בתוספת של מרפסות. ודאו עם הלקוחות הללו שמדובר במפקח בניה רציני שיודע להוביל את הפרויקט מתחילתו ועד סופו בהצלחה.


פונים לחברת פיקוח מקצועית

ההמלצה שלנו עבורכם היא לפנות לחברה מקצועית ואמינה, כמו אגס פיקוח בניה. חברה כזו תוכל לבצע את כל הבדיקות שצריך ולהתאים לכם את מפקח הבנייה המתאים ביותר לכם.

כשאתם פונים לחברה מקצועית אתם מתנהלים מול כתובת אחת שתספק לכם מענה לכל השאלות, התחייבות להצלחה בפרויקט, עמידה בלוחות זמנים ומחירים הגונים.

עדיין, מומלץ מאד לבצע סקר שוק ולבחון מספר הצעות מחיר. בסופו של דבר, ההמלצה שלנו עבורכם היא לבחור בחברה שגורמת לכם להרגיש הכי בנוח והכי רגועים, ולאו דווקא בחברה שמציעה לכם את המחיר הכי נמוך.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!