פרקט פולימרי איכותי , סוגי שיש דקטון

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

 

אתם מתכננים שינוי מרען למטבח שלכם? החלפת הפרקט? או אולי סוף סוף תחליפו את השיש המיושן שלכם ותתחדשו בשיש מהסוג החדיש והאיכותי ביותר? לנו יש את המענה לכל התפילות שלכם! הינה לכם הסבר מעמיק ונכון על סוג הפרקט הנכון עבורכם: פרקט פולימרי. והשיש הכי חדשני ואמין היום בשוק! במיוחד בשבילכם.

פרקט פולימרי איכותי

הבחירה שלכם באיכות אשר תישאר למשך שנים רבות תשתלם לכם רבות! כאשר אתם בוחרים להחליף את הפרקט הישן שלכם ולרכוש פרקט פולימרי איכותי ומלא חן, אתם עושים מצווה לבית שלכם.

אז למה הפרקט הפולימרי שלנו כה משתלם לכם?                                               

ובכן הפרקט הפולימרי של החברה שלנו הוא לא סתם עוד פרקט רגיל, זהו פרקט אשר מכיל בתוכו שבבי PVC , שבבים אלו הינם שבבים חזקים במיוחד אשר עמידים למים! זאת אומרת שאם נשפך קפה, מים או תה ישירות על הפרקט לא יקרה לו שום דבר. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת של הפרקט הפולימרי הוא גם מאוד עמיד מפני שריטות! אז כאשר החתול או הכלב שלכם יחליט לשלוף ציפורניים ולשרוט את הפרקט, לא תהייה יותר בעיה. נציין גם שהפרקט עמיד ביותר ויחזיק בביתכם למשך זמן ארוך ומרובה, אנחנו מדברים פה על שנים רבות וארוכות בהן תוכלו להנות לכם מפרקט חזק, עמיד ומשגע לחלוטין.                                         

תוכלו להנות ממראה של עץ אמיתי, חזק ויוקרתי וגם כמובן לשמור על כדור הארץ שלנו באותה ההזדמנות! השימוש בחומרים אשר אינם נלקחו מהטבע ברהיטים הוא שינוי אשר עולה בשנים האחרונות ביחד עם המודעות להתחממות הגלובלית אשר מתרחשת ומתגברת בזמן שאתם קוראים את זה. תוכלו לעשות טובה לכדור הארץ שעליו אנו חיים וגם לעצמכם.  לאחר שהחלפתם את פרקט המטבח שלכם, הגיע הזמן להתקדם שלב אחד מעל כולם ולהחליף את השיש המיושן שלכם בשיש מסוג דקטון.

שיש דקטון

העלייה בשימוש סוגי שיש דקטון נמצאת בעלייה ניכרת בזמנינו. אנחנו לגמרי מבינים את הביקוש הרחב! עם מגוון תכונות נפלאות ששום שיש מטבח אחר אינו ניחן בהן ומראה יוקרתי ומסוגנן אשר יהמם כל אדם.  שיש הדקטון ניחן בעמידות מאוד גבוהה לטמפרטורות קיצוניות, כך שאם בטעות תניחו סיר על השיש, אין צורך לחשוש שהוא יפגע או ייהרס. שיש הדקטון עמיד לקרני שמש. מרבית השיישים שיש במטבחים הרגילים אינם מגיבים טוב עם אור שמש ישר… הם עלולים להיסדק או לאבד את הגוון שלהם! ועם שיש הדקטון דבר כזה אינו קורה. לסיכום, שיש דקטון מביא עימו יוקרה איכות במידה שווה.

לסוגי שיש מיוחדים היכנסו לאתר https://aven-s.co.il

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

למאמרים נוספים בנושא:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!