קבלן רשום לבניית מרפסות: כל הדגשים החשובים לבחירה נבונה

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

 

רוצים לבנות מרפסות בבניין שלכם? מדובר על שדרוג משמעותי שיהפוך את המגורים בבניין להיות הרבה יותר נעימים. אך בו בזמן אתם צריכים לקחת בחשבון כי מדובר על עבודה לא פשוטה, ולא כל איש מקצוע יוכל לבצע אותה לשביעות רצונכם. בנייה של מרפסות מתבצעת כמובן על ידי קבלן רשום המתמחה בתחום של בניית מרפסות. רישום קבלן רשום זוהי החותמת שלכם לכך שמדובר על איש מקצוע שתוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות.

השאלה היא איך תוכלו מבין כל הקבלנים הרשומים, למצוא את הקבלן שמתאים לכם כמו כפפה ליד? זוהי השאלה המרכזית שתאלצו להתמודד איתה, ואנו ננסה לסייע לכם עד כמה שאפשר. כי כמו שאמרנו לבחירת הקבלן האידיאלי יש חשיבות מכרעת, וזה מה שיעשה את ההבדל בין בנייה אולטימטיבית של מרפסת לבין בניית מרפסת כושלת. עד כה שמענו לא מעט סיפורים על דיירים שהבטיחו להם מרפסת, אך המציאות בסוף עלתה על כל דמיון.

 

תבחרו קבלן שיציג קבלות מוכחות

זה נכון כי רישום קבלן שיפוצים מתבצע בצורה קפדנית, ולא כל איש מקצוע יוכל להפוך להיות קבלן רשום. אך בו בזמן, אתם לא יכולים לבחור באיש מקצוע שלא יציג בפניכם קבלות מוכחות לפרויקטים שאותם הוא ביצע. ככל שקבלן יציג בפניכם יותר פרויקטים שאותם הוא ביצע, כך תוכלו לדעת כי אתם יכולים לסמוך עליו ועל הכישורים שלו להקמת המרפסת המושלמת.

 

תבחרו קבלן שחושב בדיוק כמוכם

עוד לפני שהקבלן מתחיל לבצע את הפרויקט, ככל הנראה אתם כבר מדמיינים פחות או יותר איך המרפסות אמורות להיות. לכן כאשר אתם בוחרים קבלן רשום, מוטב כי תוודאו שאתם חושבים בדיוק באותו ראש. זה יאפשר לכם להיות כמעט בטוחים כי המרפסות שאותן תקבלו יהיו זהות למה שרציתם, ולא תצטרכו לבצע עבודות תיקונים לאחר שהקמת המרפסת על ידי הקבלן תושלם לחלוטין.

 

תבחרו קבלן שמציע מחירים הגיוניים

אומנם הקמת מרפסת חדשה זה לא עניין זול, הוא גם דורש לא מעט מיומנות וידע מצידו של הקבלן. אך אל תגיעו למצב שבו אתם משלמים ביוקר על מרפסת שהייתם יכולים לשלם עליה הרבה פחות. העלות היא אחד מהאלמנטים המשמעותיים ביותר, ואם לא תוכלו לעמוד בהחזר של התשלומים – העבודה תופסק באמצע ואתם תהיו בבלגן מאוד רציני שלא תוכלו לצאת ממנו.

 

תבחרו קבלן שעומד בלוחות הזמנים

הקמת מרפסת חדשה זה לא עניין פשוט, ולרוב מדובר גם על תהליך שעשוי לקחת זמן רב. אך חשוב מאוד שתגבשו בידח עם הקבלן לוח זמנים שבו הוא יהיה מוכרח לעמוד, כך שתוכלו לקבל את המרפסת החדשה בזמן שמתאים לכם. אם הקבלן לא יעמוד בלוחות הזמנים, הוא ככל הנראה גם לא יעשה את העבודה כמו שהוא הבטיח בתחילת התהליך.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!