רוצים להתקין בטון מוחלק במרפסת שלכם ? זה מה שאתם צריכים לדעת

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

 

בשנים האחרונות, עולם עיצוב הבית עובר תהליך מעניין של שילוב אלמנטים 'תעשייתיים' בתוך המרחב הביתי. בטון מוחלק הפך בשנים האחרונות למראה פופולארי בבתים רבים ובמקומות בילוי כאלו ואחרים. לבטון מוחלק יש יתרונות וחסרונות, במידה ואתם רוצים להתקין בטון מוחלק, עליכם להכיר באפשרויות והמגבלות של החומר בצורה טובה.

אם אתם מעוניינים לשמוע עוד כנסו לאתר מרכז הבטון הישראלי, זה הזמן שלכם להכיר לעומק את החומר שעושה פלאים בעולם החדש של עיצוב הבית.

היתרונות של בטון מוחלק

נתחיל בסיבות בגינן רבים מבקשים לעשות בטון מוחלק לביתם:

  1. מראה: בסופו של דבר, הנקודה בה רבים מאיתנו עסוקים היא שאלת המראה החלקת בטון נראית מעולה . לא בכדי אמרו חז"ל 'דירה נאה מרחיבה דעתו של אדם' אנחנו אוהבים דברים נאים, אנחנו אוהבים להרגיש שהמרחב בו אנחנו חיים מעוצב על פי טעמנו האישי. בטון מוחלק נותן תחושה של עיצוב 'מודרני'. יתרה מזאת, מדובר על משטח חלק לחלוטין, מה שבעיני רבםי נחשב ליפה. ניתן לשלב בבטון צבעים שונים כך שבקלות אנחנו יכולים לשנות את האופי של החומר לאופן בו נרצה לשלב אותו בבית שלנו.
  2. נוחות: מכיוון שמדובר על חומר חלק לחלוטין, יש כאלו שמעדיפים להיעזר בחומר הזה בביתם. הדבר נכון לאנשים בעלי מוגבלויות, המעדיפים רצפה חלקה לחלוטין. הדבר נכון גם עבור אלו שאוהבים את הרצפה שלהם בתור משטח אחיד, בלי לכלוך ששוקע לתוך החריצים.
  3. עמידות: בטון מוחלק הוא חומר אמיד במיוחד. אנחנו לא מדברים כאן על מרצפות שישברו לאורך השנים ויהפכו לא בטיחותיות. כאשר אנחנו מדברים על בטון מוחלק אנחנו מדברים על חומר חזק וקשיח שיחזיק מעמד לאורך כל הדרך, לשנים ארוכות .

מה החסרונות של בטון מוחלק

מטבע הדברים, לכל סוג חומר יש את הנקודות המורכבות יותר של השימוש בו. כך גם בבטון מוחלק.

  1. לא כל אחד יודע לעשות את העבודה : זה כמובן לא חיסרון כמו שזה דורש מכם, בתור בעלי הנכס, להקפיד על בחירה של אנשי מקצוע טובים לעבודה. אתם ממש לא רוצים להתחיל בתהליך ולגללות שהקבלן לא באמת יודע מה הוא עושה נכון?
  2. בטון מוחלק הוא חומר קשיח אז אי אפשר להרים אותו: אתם וודאי שואלים את עצמכם כעת, למה בכלל שתרצו להרים את הרצפה של הבית. אבל, אנחנו יודעים כי לאורך השנים עלולות להיווצר תקלות שונות. התקלות יכולות להיות בצנרת, בתשתיות נוספות ועוד. חשוב לדעת כי הרמה של בטון מוחלק היא פרוצדורה מורכבת. לכן, ההמלצה היא כמובן לעשות בטון מוחלק בנקודה בה אין סיבה להרים את הרצפה בכל מקרה.
  3. בטון הוא חומר כבד: אם אתם חיים בבניין דירות או בקומה שהיא לא קומת קרקע, תיאלצו לשקול את העניין ברצינות ולראות האם באמת אתם יכולים להרשות לעצמכם מבחינה בטיחותית, בטון מוחלק.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

למאמרים נוספים בנושא:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!