איטום גגות במרפסות שמש

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

איטום גגות

הגג הינו החלק החשוף ביותר במבנה לכל איתני הטבע ולגורמים סביבתיים שונים. אך ורק עקב הסיבה הזאת וללא קשר לחומרים אשר עמם בנו את הגג, יש לקחת בחשבון את הצורך באיטום הגג בכדי להימנע מבעיות עתידיות.

רק לאחר שמתבצע איטום גגות נכון ומדויק, ישנה חסימה ומניעה של כניסת לחות למבנה ושימור החומרים המבודדים שנמצאים בין שכבות הבטון השונות. איטום שמתבצע באופן מקצועי ויעיל מבטיח ביטחון עבור שנים רבות. חשוב לציין, העלות של איטום הגג איננה זול אך עם זאת העלויות הנלוות לתיקון נזקי גשם ודליפות עלול להיות יקר פי כמה וכמה.

הסיבות העיקריות לנזקים בגג

  • השפעתם של גורמים אטמוספריים כגון גשם, שלג, לחות וכדומה.
  • שינויים קיצוניים בטמפרטורה כגון התחממות רבה או צניחת טמפרטורות. דבר זה מוביל להתרחבות או התכווצות הבטון וכתוצאה מכך מופיעים סדקים ושברים.
  • הזנחה ובלאי שנגרם עם הזמן. כמו כל חומר חשוף, גם בגג עלול להיווצר בלאי כתוצאה מהזנחה וזמן רב שהמשטח עבר ללא טיפול.

תהליך איטום הגג בפרויקט מרפסות שמש

בכדי לבצע איטום גגות באופן ראוי ומדויק תוך כדי מניעה מחדירת לחות, עליכם לשלוט בכל שלבי האופרציה ולדעת היטב באילו חומרים צריך להשתמש. מעבר לכך, יש להתחשב בטמפרטורה החיצונית וכמובן בתקינות המשטח לפני שהתלתם לבצע איטום.

תחילה, הכינו את הגג על ידי ניקיון מוחלט בחודשי הקיץ, ובדיקה עבור סדקים ושברים שנראים לעין. בדקו בפינות הגג ומתחת לדודים היכן שעלולים להיווצר סדקים כתוצאה מנוזלים שהתבצרו זמן מה וודאו שכל המשטח יבש לחלוטין מרפסות שמש.

לאחר שביצעתם את השלב הראשון, כעת עליכם לבצע את איטום הגג. שוק חומרי איטום הגג רווי וישנה תחרות גדולה בין כל החברות המובילות. עם זאת, שיטת האיטום הפופולארית ביותר הינה השימוש בזפת. מריחה של זפת רותח גורמת לחומר להפוך לצמידי אך גמיש בו זמנית ובכך ממלאת את כל הסדקים והשברים בחומר איטום אידאלי למניעת נזילות. במידה והחלטתם לעבוד עם זפת רותח עליכם לנקוט בצעדי בטיחות רבים ולחבוש מסכה בכל זמן המריחה בכדי להימנע משאיפת רעלים שנפלטים לאוויר. לאחר המריחה עליכם להמתין עד 24 שעות בכדי שהחומר יתעצב כראוי ולכן חשוב לבצע זאת בעונת הקיץ מרפסות שמש.

איטום גגות יכול להתבצע בשיטה נוספת – יריעות ביטומן. מדובר על לוחות בעובי של 20 ס"מ אשר מולחמות אחת לשנייה ובכך יוצרות איטום עמיד ביותר. יריעות אלו יקרות במיוחד ועלות הרכבתן על הגג יקרה גם כן,הוספת מרפסות אך אם ברצונכם לוודא שקט למשך 20 שנים קדימה שיטה זאת מומלצת ביותר.

זכרו, בכדי לבצע איטום גגות שיחזיק מעמד, רצוי להתייעץ תחילה עם איש מקצוע בעל וותק בשוק וניסיון עשיר בתחום. נסו לקבל המלצות מחברים ומכרים לגבי החברה עמה החלטתם לעבוד ודרשו ביטוח עבור העבודה הנעשית על גג ביתכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!