איך לבחור פרגולה להצללה במרפסת שמש?

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

מרפסת שמש היא אחד מהפינוקים הגדולים ביותר שאתם יכולים להעניק לעצמכם, אבל השמש הקופחת בחודשי הקיץ ואפילו באביב עשויה להפוך את השהייה בה למשהו שדומה יותר לסאונה…

אם ברצונכם להצל על המרפסת, האפשרות הטובה ביותר היא כנראה פרגולה מכיוון שהיא מסוגלת להצל על שטח גדול יחסית וניתן למצוא אותה במגוון של גדלים, צורות ומחומרים שונים.

הפרגולה אותה בדרך כלל נעדיף היא פרגולה קלה יחסית ולא פרגולה עם רעפי חרסינה. לפיכך, האפשרויות הטובות ביותר העומדות לרשותנו הן פרגולות אלומיניום חשמליות או עם רפפות אלומיניום ופרגולות קבועות עם קירוי (כיסוי) מחומר קל משקל כגון סנטף.

פרגולות אלומיניום חשמליות

פרגולה חדישה יחסית המשלבת בין יתרונות האלומיניום ליתרונות של שילוב מעגל חשמלי.

האלומיניום הוא כידוע חומר גמיש וקל משקל, אבל גם עמיד מאוד. לפיכך, קל להקים פרגולות אלומיניום במהירות וניתן לצבוע את האלומיניום בצבעים שונים מונעים חלודה באמצעות צביעה מיוחדת בתנור. לכן, התחזוקה היחידה שנותרת היא ניקוי באמצעים פשוטים ובטוחים כמו למשל זרם מים חלש (רצוי לבחור בפרגולה עם מרזב שמגיע עד לקומה התחתונה למניעת הצפה).

השילוב של שליטה חשמלית מאפשר לפתוח ולסגור את הפרגולה בהתאם לצרכים ורמת הקרינה של השמש, כך למעשה אתם יכולים להשתמש במרפסת גם בימים מעוננים או כשיורדות טיפות (גשם עדיין יכול לחדור, אלא אם כן אתם מבצעים סגירת מרפסת מלאה).

עוד יתרון משמעותי הוא היכולת לשלב בפרגולה פסי לד לתאורה לילית על מנת לחסוך התקנה של תאורה נפרדת (חוטי החשמל נמצאים בתוך בסיס הפרגולה ולכן הם מוגנים לחלוטין).

פרגולה עם רפפות אלומיניום

פרגולה זו שונה מהפרגולה הקודמת בכך שגם הרפפות עצמן הן מאלומיניום. רוב הפרגולות הנ"ל הן גם פרגולות חשמליות ולכן ניתן לקבוע את זווית הפתיחה של הרפרפות עצמן. מלבד זאת, ניתן לשלב בידוד תרמי בתוך הרפרפות וכך לשמור על הטמפרטורה מתחת לפרגולה עבור מי שמעוניין למשל לשבת במרפסת בערב.

בנוסף לכך, העובדה שניתן לצבוע את הרפפות עצמן לפני הקמת הפרגולה הופכת את הפרגולה מהסוג הזה לכזו שניתן להעניק לה מראה וסטייל אישי בהתאם לסביבה החיצונית וסגנון הבנייה של המרפסת. יש אף דגמים עם תאורת LED בצבעים מתחלפים.

פרגולה קבועה עם סנטף

כאן מדובר בפרגולה הקלאסית שהבסיס שלה בדרך מורכב מעץ ועליו מניחים כיסוי כלשהו המשמש לקירוי. הקירוי הפופולארי ביותר למרפסות שמש הוא סנטף: סנטף הוא קירוי בצורת גל העשוי מפוליקרבונט (פולימר סינטטי) המגיע במבחר גדול של צבעים.

מעבר למראה האטרקטיבי ביחס לקרויים אחרים, הסנטף עמיד בכל תנאי מזג האוויר וטמפרטורות משתנות (מיוצר בארץ ועומד בתקנים בינלאומיים). לפיכך, הוא חוסם בצורה מלאה את קרינת ה-UV הגבוהה וגם עמיד לאש.

כאשר הסנטף מותקן בצורה מקצועית, הוא מסוגל להחזיק מעמד שנים רבות, אך התקנה לא מקצועית עשויה לגרום לנזילות ובידוד אקוסטי חלש (רוח וגשם יגרמו לרעש חזק).

החיסרון של פרגולה קבועה הוא מן הסתם שלא ניתן לשלב בה מעגל חשמלי ולכן לא תמיד ניתן להנות מחום השמש המגיע למרפסת.

 

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!