הוספת מרפסת שמש עבור עליית ערך בדירה

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

מה זה בכלל מרפסת שמש?


המזג האוויר הישראלי הוא כייפי, אבל הרבה פעמים יותר כיף לנצל אותו דווקא בתוך הבית. מרפסת רגילה בחלק משמעותי מהשנה לא באמת נוח לנצל – בקיץ חם מידי, בחורף קר מידי ונשארים רק הימים היפים של עונות המעבר למנוחה נעימה בחוץ. מרפסת שמש מציעה פתרון ביניים אטרקטיבי מאוד – מדובר במרפסת סגורה מעלה ולעיתים גם בצדדים תוך שילוש של קירות, דלתות וחלונות זכוכית. לא רק שמדובר בתוצאה בעל מראה יוקרתי מאוד, אלא גם בפתרון לבעיית תנאי השטח של הארץ החמה שלנו. בזכות כל הסיבות הללו, מדובר באפשרות שמעלה ערך דירות משמעותית, שבתור סוחר נדל"ן, כדאי לך מאוד לשקול להציע ללקוח שלך.

שיקולים בעיצוב מרפסת השמש


אומנם מי שהתעמק בעליית ערך או למד את הדוגמא הזו בקורס נדל"ן מבין את המשמעות של הוספת מרפסת לדירה מבחינה ערכית.
במידה ומדובר במרפסת חדשה, מומלץ לבחון את כיוון הבנייה של המרפסת – התוצאה שתתקבל מבניית מרפסת שפונה מזרחה תהיה שונה משמעותית מזו שתפנה לכיוון דרום. בנוסף, את עיצוב המרפסת ניתן לעשות בשלל גוונים שישתלבו עם הבית, קלאסיים או דווקא צועקים, ואפילו לשלב וילונות לשעות היום החמות. החלונות יכולים להיות קבועים, להיפתח ואפילו להיות ממוקמים בתקרה. בקיצור – מרפסת שמש יכולה להיות מעוצבת בשלל אופנים, כתלות בדרך שבה יתכננו אותה.

מרפסת שמש לטובת עליית ערך הדירה


אז למה בעצם לבחור דווקא במרפסת שמש לטובת העלאת ערך הדירה? התשובה היא פשוטה מאוד. הסבה של מרפסת רגילה למרפסת שמש היא מהירה מאוד ומשלמת. התהליך יכול לקחת פחות מיומיים ולהעלות משמעותית את הערך של הדירה – מדובר בהשקעה שנוטה להחזיר את עצמה ולהשתלם. מדובר בהשקעה שלא רק מעלה את הערך, אלא גם את האטרקטיביות של הדירה וכנראה תקל משמעותית על תהליך המכירה שלה. רבים מחפשים מרפסות שמש – למה שסוחר נדל"ן כמוך לא יציע ללקוח שלו להשתלב כראוי בשוק?

כמה משמעותי הרווח?


מדובר ברווח משמעותי – עלייה של עד 10% בערך הדירה. חשוב לדעת שהנוף שנשקף מהדירה והעיצוב של המרפסת משפיעים מאוד על התמחור שלה. חשוב שתמליץ ללקוח שלך לפני שהוא מחליט על בניית המרפסת לבחון את המקרה לעומק ולוודא שמדובר בהשקעה שאכן תחזיר את עצמה כראוי – תנאי שטח מורכבים ונוף בעייתי יכולים להשפיע משמעותית על מידת הרווח.

התחלתי קורס נדל"ן באינטרנט – מה לזה ולי?


עיסוק בנדל"ן לא כולל רק את תהליך מציאת קונה וסגירת העסקה. קיימת משמעות גדולה להבנת צידו של הלקוח והיכולת להציע אפשרויות אטרקטיביות – הן לטובת העלאת הערך של הדירה שלו והן לטובת מציאת קונה. מרפסת שמש היא דוגמא טובה לאפשרות פשוטה ומשתלמת שבתור סוחר נדל"ן, אם לא היית מכיר – לא הייתה לך האפשרות להציע.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!