השוואת מחירים למעקה למרפסת

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

אין יותר כיף מאשר להתעורר בבוקר, להכין את כוס הקפה ולצאת למרפסת בכדי להנות מקרני השמש הראשונות של היום. יחד עם הכיף הזה, מגיע השדרוג העיצובי. אנחנו מדברים על מעקות מעוצבים למרפסות מסוגים שונים אשר משדרגים את חוויית הישיבה שלכם. בואו נכיר.

כל אחד מאיתנו אוהב לנשום אוויר טוב, להחזיק כוס קפה ביד ולהנות מהחיים האלו. בעוד שחלקנו עושים את זה בחוף הים, חלק מהאנשים גם נהנים מהאוויר שיש למרפסת שלהם בבית להציע. אם אתם נמנים בין האנשים שמעוניינים להרגיש בצימר בעודכם יושבים במרפסת שלכם בבית, מעולה. ריכזנו עבורכם מידע חשוב בנושאי מעקות למרפסות, בניית מרפסת חדשה עם מעקה ומה שבין לבין. הנה כל המידע שאתם צריכים בנושא.

מה חשוב לדעת לגבי בניית מרפסות ומעקות?

מעקות למרפסות מגיעים במגוון סוגים, עיצובים ומחומרי גלם שונים. על מעקה למרפסת יכול להיות מותאם באופן ספציפי לסגנון העיצוב שאתם אוהבים, ואין ספק שבניית המעקה תוסיף המון לחוויה שלכם. אם אתם מעוניינים להתקין מעקות מעוצבים למשל, כדאי לדעת שישנם חומרי גלם מסוגים שונים שניתן להשתמש בהם בכדי לעצב את המעקה.

מדוע אנחנו מדגישים את זה? מכיוון שישנם בטבע חומרים מסוגים באמת רבים, ולא כל סוגי חומרי הגלם אכן גמישים וניתנים לעיצוב. כמובן, כשמדברים על עיצוב של מעקות למרפסות, חובה לדבר על חומרים גמישים ולא קשיחים מאוד.

אבל מעקה למרפסת בכל מקרה חייב להיות קשיח, לא?

הכוונה שלנו היא לא לכך שמעקות צריכים להיות גמישים ולא בטיחותיים. להיפך, מעקה למרפסת חייב להיות קשיח ובטיחותי, שמא חלילה אף אחד לא יסכן את חייו. הכוונה היא שבזמן הייצור של המעקה, משתמשים בחומרי גלם שניתנים לעיצוב יחסית בקלות.  בסוף תהליך הייצור של המעקה, כמובן שהמעקה יהיה בטיחותי וקשיח, לא משנה מאיזה סוג של חומר גלם מייצרים אותו. כדאי לדעת, גם לאחר שאתם בונים את המעקה, אם תחליטו שאתם מעוניינים לשפר את העיצוב שלו, זה בהחלט אפשרי.

אנשי המקצוע שיסייעו לכם בבניית ועיצוב מעקות למרפסת

אתם יכלים לפנות לאנשי מקצוע שונים, כולל למשל מסגרים מומלצים אשר עוסקים בתחום של עבודות מסגרות. חוץ מבניית מעקות על ידי מסגרים מקצועיים, אפשר גם לפנות לאנשי מקצוע העוסקים בתחום הפרזול. לרוב, אתם תפנו למפרזלים אם תרצו לעטר, לקשט ולשדרג מעקות למרפסות. עוד חשוב לדעת, בניית מרפסת חדשה בדרך כלל תכלול גם בניית מעקות חדשים.

בנקודה זו אנחנו נדגיש את הדבר הבא: אתם צריכים לוודא כי העבודה של בניית מעקות מתבצעת תחת נהלי הבטיחות הכי קפדניים. בסופו של דבר, תפקידו של המעקה הוא לשמור על חייכם. אם אתם צריכים ייעוץ נוסף ולא מוכנים להתפשר על מעקה לא בטיחותי, אתם פועלים נכון. שיהיה לכם בהצלחה!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!