מעקות למרפסות מהחומרים האיכותיים בתעשייה

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

מרפסת יכולה להיות פשוטת מראה או אלגנטית באופן מיוחד. את אותו הדבר בדיוק ניתן לומר גם על המעקות הנלווים למרפסות השונות. לבד מהיות המעקה אלמנט בטיחותי ראשון במעלה, הוא גם בעל איכות אסתטית ויכולת להדגיש את יופייה הפוטנציאלי של המרפסת. כדאי להכיר סוגי מעקות ודגשים לבחירה.  

אילו סוגי מעקות למרפסות ניתן למצוא

יש כמה דרכים להיטיב ולבחור מעקה למרפסת. בין היתר, יש לתת את הדעת על מבנה המעקה, להתייחס לסגנון העיצובי שלו, לתכונותיו האסתטיות ולחוזקו. אך הדבר הראשון שיש להביא בחשבון לפני בחירת מעקה חדש למרפסת הוא אופיו הבסיסי של המעקה. במילים אחרות, המוטיב המרכזי. בבואתכם לבחון את סוגי המעקות תנו דעתכם לסוגים הנפוצים, מעקה מאלומיניום, מעקה מברזל, מעקה מזכוכית.

מהי המשמעות של המעקות השונים

הרוב הדרוש לבניית מרפסת

נציין כי בבחירת המעקה יש לתת את הדעת גם על איכות ההתקנה. תמיד וודאו כי את ההתקנה מבצע איש מקצוע מנוסה. החיבורים חייבים להתבצע בשלמות. כמו כן, כדאי לבחון מבעוד מועד כמה דגמים שונים, כדי להתרשם מן ההבדלים ביניהם. וכעת נסביר בקצרה את המשמעות של הסוגים השונים, במבט על:

  • מעקה אלומיניום להתקנת מרפסת תלויה – אלומיניום ניכר בהיותו חומר מושלם ליצירת מעקות יפים. למרות שהוא קל משקל, זהו גם חומר חזק ועמיד, במיוחד כאשר הוא מעובד בתהליכי ייצור קפדניים. מעקה מחומר זה יכול להיות אלגנטי ובעל מבנה פשוט למדי אך הוא יכול גם לקבל תצורה שונה לחלוטין. למשל, מעקה בקווים נקיים ומרהיבים, עם שלל איכויות של עיצוב אולטרה מודרני.
  • מעקה ברזל – סוג זה של מעקה היה קיים כבר לפני שנים רבות. הוא הולך וחוזר לאופנה, אם כי בצורה יותר חדשנית. מעקה ברזל ניכר בעיצוב החזק. הוא נראה עמיד ביותר והוא אכן כזה. חרשי ברזל או מומחי מעקות יכולים ליצור מעקות מסוג זה שנראים ממש כמעשה אומנות. לצד היותו סוג של אומנות שימושית, חשוב לוודא כי המעקה עובר טיפול וצביעה נגד חלודה. במידה וזה אכן קורה, זהו מעקה שיחזיק מעמד לאורך זמן, גם בתנאי חוץ קשים.
  • מעקה זכוכית – למרות הדימוי של זכוכית כחומר שביר, ניתן לייצר זכוכית עמידה ביותר. זכוכית מחוסמת מהווה מעקה שיתרונה הגדול לצד החוזק הוא השקיפות. המעקה הזה מאפשר להביט החוצה, מעבר למרפסת ללא כל הפרעה נראית לעין. מומלץ מאוד כאשר יש נוף פתוח או אורבני ופנורמי. לרוב, מעקה מזכוכית יהיה משולב עם חומרים נוספים שמקנים יציבות, עמידות ואיכות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!