שיש אבן קיסר בישראל – כל מה שצריך לדעת

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

מראה מושך ופופולרי, עמידות טובה וגם מחיר נוח הם חלק מהמאפיינים הבולטים והמשפיעים ביותר על הבחירה בשיש אבן קיסר. אז מה חשוב לדעת על השיש האהוב והנחשק? האם יש לו חסרונות? וכמה בדיוק הוא עולה?

בתחומי העיצוב והבנייה, השיש נחשב לאחד החומרים הנפוצים ביותר. לצד הבטון והגבס שמפיקים מראה שלם ואיכותי לחללי הפנים, משמש השיש כמגדיר והתוחם של חללים ספציפיים, ביניהם המטבח, חדר הרחצה וגרמי המדרגות. סוג השיש הוא זה שיכריע בסופו של דבר את כל המראה בחללים אלו ויעניק להם תחושות, אנרגיה וגם פרקטיקה נדרשת, שאי אפשר בלעדיה.

הכל על שיש אבן קיסר

זה לא סתם שנפיצותו של שיש אבן קיסר בישראל גדולה כל כך. חברת אבן קיסר היא חברה ישראלית המייצאת ממשטחיה הרבים לעולם כולו וצברה לאורך השנים שם ומוניטין משמעותיים בענף, מה שמקנה לה יתרון בולט על פני מתחרים מחברות חיצוניות. השיש מתקבל במראה טבעי ויוקרתי, אך למעשה עובר עיבוד המשלב עבודה עם פולימרים גמישים ולפיכך נחשב לשיש במראה טבעי, או אם תרצו, לשיש סינתטי.

למעשה, אין במשטחים סינתטיים בשיש המטבח או האמבטיה כל רע. ההיפך הוא נכון – במצב זה מתרחש שילוב תכונות ייחודי בין משטחי הקוורץ הטבעיים שנכרים בטבע לבין אותם פולימריים, כך שהתוצאה המתקבלת זוהרת ומרשימת מראה, כריזמטית, נוכחת, מעניינת לעין ונחשבת לבחירה הראשונה של מעצבי הפנים בישראל. לצד היתרונות החזותיים, מכילה שיש אבן קיסר בישראל גם מספר יתרונות פרקטיים חשובים כמו עמידות מפני תנאי מזג האוויר, התקנה קלה, עמידות מפני היווצרות שריטות, סדקים או פיצוצים, שחיקה ברמה גבוהה ותחזוקה פשוטה ומהירה כמעט באפס מאמץ. היתרונות הללו הופכים את אבן קיסר לבחירה הראשונה ביישום שיש מדרגות מקצועי, שעמידותו הגבוהה מקנה לו יכולות שרידות למשך שנים רבות.

האם לאבן קיסר יש חסרונות?

ככל מוצר או חומר, גם לאבן קיסר יש מספר חסרונות שחשוב להכיר לפני שבוחרים בה באופן סופי. ראשית, מדובר במשטח עבודה ללא תכונות תרמיות, מה שמונע את היכולת להניח עליו סירים לוהטים או ספלי קפה מהבילים שישאירו סימן. שנית, השיש איננו מגיב טוב לכימיקליים אגרסיביים כמו מסיר שומנים או תכשירים מורידי צבע כמו ספוג הפלא ולכן מומלץ להשתמש במטלית לחה ובחומרי ניקוי פשוטים. כדי להתגבר על חסרונות החומר, מציעים בחברה עצמה גם מוצרים ייעודיים כמו תכשיר הניקוי "סנו אבן קיסר" שפותח במיוחד לשיש זה ואף תוסף תרמי להתקנה באזור נקודתי בשיש, שעליו ניתן להניח כלי מטבח חמים.

כמה עולה שיש אבן קיסר?

שיש אבן קיסר בישראל נחשב לטווח האמצע בקטגוריית מחירי השיש ועלותו בטווח של 800-1,200 ₪ למ"ר. השיש מתאים למגוון צרכים שונים ומהווה דרך טובה ליצור משטחים פרקטיים ומעוצבים כאחד.

 

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!