דירות למכירה בירושלים

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

הישראלים כבר מזמן יודעים כי השוק הישראלי הטוב ביותר להשקעה הוא שוק הנדל”ן, ואפיק ההשקעה הטוב ביותר בנדל”ן, לפחות לציבור הרחב, הוא למצוא עסקאות משתלמות בערים הגדולות, חיפה תל אביב וירושלים. נדמה כי ישנו שפע של דירות למכירה בירושלים, והיינו רוצים להאמין כי יש שפע גדול של דירות למכירה בתל אביב, אבל המציאות בשוק הנדל"ן הישראלי היא שקיים מחסור בדירות, בטח בדירות להשקעה.

דירה להשקעה היא לרוב לא רק דירה שאתם רוכשים כדי להשקיע את הכסף שלכם במשהו יציב יותר ורווחי יותר מאשר העובר ושב שלכם או קופת חיסכון זו או אחרת. בסופו של דבר מדובר במהלך כלכלי ועסק לכל דבר, מה שאומר שיש הרבה נתונים שיש לקחת בחשבון.

למה דווקא דירות למכירה בירושלים

אין הרבה מאוד דירות למכירה בירושלים, מה שאומר שככל הנראה שאנשים לא מוכרים. אם אנשים לא מוכרים, ויש פחות היצע, אז המחירים גבוהים, וזה משתקף לא רק במחיר ההשקעה הראשונית שלכם, שלא יהיה בהכרח נמוך במיוחד, אלא גם במחיר בו תמכרו אתם בעתיד את הדירה.

לכן, למרות המחירים המאתגרים יותר, הרי שאם אתם יכולים להרשות לעצמכם להשקיע בדירה בתל אביב או ירושלים, הרי שאתם בוחרים בהשקעה יציבה יותר, וקלה יותר למימוש. אפשר למכור דירה בחולון, אפשר למכור דירה בנצרת, אבל אם אתם מוכנים לממש את ההשקעה שלכם, לצאת להשקעה הבאה עם הרווח שעשיתם על הדירה שלכם, הרי שיהיה לכם הרבה יותר קל לבצע את המהלך במידה ויש ברשותכם מוצר חזק ומבוקש כמו דירה תל אביבית או ירושלמית.

כשנכנסים לעסק, חשוב לדעת גם איך יוצאים ממנו. אם זה עסק שוטף כמו חנות, הרי שאסטרטגיית היציאה לפעמים אינה חלק מהתוכנית העסקית, פרט, אולי, לחברות הזנק (הייטק). אך בעסקי הנדל"ן אסטרטגיית מימוש הרווח היא חלק בלתי נפרד מהתוכנית העסקית, וחשוב לקחת בחשבון את העובדה שכדי לממש, צריך למצוא קונה, שיש לו את הכסף והיכולת הפיננסית לקנות אתכם החוצה מהנכס, במחיר שיספק אתכם, וזה כמובן קל יותר כשה"עסק" הזה ממוקם בירושלים או בתל אביב.

אז איפה לחפש?

ההמלצה החד משמעית היא להיכנס לאינטרנט ולהתחיל לחקור. לבצע מחקר עמוק ורחב על כל הדירות בשוק, ולקבל תמונה מאוד בהירה על ההתנהלות שלו. מה מוצע כעת למכירה, מה נמכר ומתי, וכמובן באיזה מחיר, ואז לסקור את הנתונים לאורך שנה לפחות. אתם לא חייבים לשבת לחכות שנה כדי לאסוף נתונים קדימה, אלא פשוט לאסוף נתוני עבר ולהבין את המגמה.

למדו על השכונות, על תוכניות הפיתוח, ותבינו מה האזור שנראה לכם הכי אטרקטיבי לא רק כי אתם חושבים שהוא יפה או כי אתם מכירים את השם של השכונה, אלא כי הנתונים מצביעים על כך שהולכת להיות עליית מחירים משמעותית בשכונה זו בשנים הקרובות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

למאמרים נוספים בנושא:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!