דקים סינטטיים מעוצבים במחיר משתלם ובאחריות של 25 שנים

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

קיימים סוגים שונים של ריצוף חצר, לכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות, אותם כדאי לשקול היטב לפני שמחליטים באיזה סוג בוחרים. אחת האפשרויות האסטטיות היא התקנת דק בגינה. השימוש בדק עץ הולך וגובר בשנים האחרונות בשל הטרנד העולה של שימוש בעץ לצרכי העיצוב. ההחלטה להתקין דק זו החלטה פרקטית, שגם משתלבת בצורה אסטטית עם כל סוגי הצמחייה. בין אם אתם מחפשים מראה מודרני או כפרי, דק מעניק מראה יוקרתי שמשתלב עם הכל בצורה אלגנטית, ומשדר אווירה יוקרתית שמתאימה לכל טעם. עיצוב גינה המשלב בתוכו דק, יאפשר לנו ליצור את הפינה הנעימה הזו, שבה נוכל לשבת בנינוחות וליהנות מכל הירוק שמסביב ולצבור חוויות רבות עם יקירינו.

 

החיסרון בדק עץ טבעי

דרישות התחזוקה התקופתיות של דק עץ טבעי גבוהות מאוד מכיוון שהעץ נוטה להתנפח, להסדק ולהתעוות. חשוב מאוד לשמור על הדק נקי ויבש ככל הניתן ולנסות להרחיק מים מהדק. אם הדק נרטב ונשאר רטוב למשך זמן מה הדבר לריקבון הקורה, ולבסוף לקריסתו. אך גם הקפדה יתרה על הדק לא תציל אותו. אפילו עם תחזוקה מוקפדת בסופו של דבר דק עץ ירקב ויגיע השלב שבו מוכרחים לפרק אותו מחוסר ברירה, מכיוון שהוא כבר אינו בטיחותי יותר. העלויות של חידוש דק עץ בכל שנה מצטברות לעלות המקורי של הדק עצמו בתוך שנים ספורות בלבד, מה שהופך התקנת דק עץ טבעי לבחירה שאינה חכמה.

החלטתם שאתם רוצים את המראה המרהיב של הדק אך לא בטוחים שהפן האסתטי שווה את המאמץ? אל תוותרו על החלום, כי יש דק עם כל היתרונות ללא החסרונות.

 

הפתרון- דק סינטטי

לדקים סינטטיים יש את היתרונות של דק עץ, אבל ללא החסרונות.

חברת טרקס היא הגדולה והמתקדמת ביותר בעולם בתחום הדקים הסינטטיים. הדקים הסינטטיים של חברת TREX הם היפים והאיכותיים ביותר בשוק, אין ספק שהם הבחירה החכמה ביותר. יתרונותיו המרכזיים של דק סינטטי של טרקס נובעים מכך שהוא  מיוצר בטכנולוגיה הכי מתקדמת בשוק, עמיד מאוד ונוח לשימוש (אפילו ללא תחזוקה, ובוודאי ללא צורך בחידוש הדק). הדקים של טרקס דומים ביותר לדק עץ טבעי, הן מבחינת מראה והן מבחינת מרקם. אנו בטרקס גאים מאוד בדקים היפים והעמידים שלנו, וכל כך בטוחים בהם שאנו מוכנים לתת עליהם 25 שנות אחריות, ואפילו 50 שנות אחריות לדקים מדור 3. ייתכן שהעלות הראשונית של התקנת דק סינטטי של טרקס היא גבוהה, אך בחישוב החיסכון של העלויות של חידוש דק, ובעובדה שהם יחזיקו מעמד שנים רבות- אין סםק שטרקס היא הבחירה הנכונה.

 

צרו קשר עם TREX מומחים בייצור והתקנה של דקים סינטטיים איכותיים ועמידים

החלטתם שאתם רוצים לרכוש דק סינתטי? כדי לאפשר לכם להגשים החלום, על פי אופי המשפחה, הסגנון הרצוי, ובין היתר לאפשר לכם לחסוך זמן וכסף על ידי חישוב נכון של התקציב, כדאי לדבר עם שירות הלקוחות שלנו. בואו אלינו לפגישת ייעוץ,  נשמח לעזור לכם לבחור את הדק הנכון עבורכם. לאחר קראת מאמר זה כנראה הבנתם שהדק הסינטטי של חברת טרקס היא הבחירה הנכונה, אז מה אומרים? דק לחיים.

צרו קשר עם חברת טרקס המומחים בייצור והתקנה של הדקים הסינטטיים הכי טובים בשוק.

מעל הכל לחברת טרקס שירות לקוחות יעיל וטוב כך שכל לקוח יקבל מענה כמה שיותר מהיר ומספק.

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני בטלפון מספר:  1800-10-12-84 או לכתוב לנו לכתובת מייל: [email protected]. אתם מוזמנים לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: trex.co.il ובאולם התצוגה של החברה בכתובת: רח' יד חרוצים 6, נתניה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

למאמרים נוספים בנושא:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!