האם חברות בנייה מתעסקות בהריסת מבנים ופינוי פסולת?

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

הריסת מבנים ופינוי פסולת הוא תהליך שמתבצע לרוב על ידי חברות בנייה. מדובר בפינוי מוחלט של מבנים וכל הפסולת מהאתר. התהליך מתחיל בזיהוי מה צריך להרוס. זה יכול לכלול כל דבר מבניין בודד ועד לאתר שלם עם מבנים רבים עליו. השלב הבא הוא להסיר כל פריט שאינו ניתן להצלה או לשימוש חוזר מהבניין כגון רהיטים, אביזרים ואביזרים, דלתות וחלונות, תקרות, ריצוף, גבס וחיווט חשמלי. כל מה שניתן למחזר יש להסיר גם בשלב זה. הריסת מבנים ופינוי פסולת הוא תהליך הכרחי לשיפור כל סביבה. זה תהליך שצריך להתבצע בזהירות ובמקצועיות.

השלב הראשון בהריסה הוא קביעת הדרך הטובה ביותר לפרק את הבניין. ניתן לעשות זאת על ידי הסתכלות על אופן בנייתו, גילו, באילו חומרים השתמשו וכו'. השלב השני הוא להיפטר מכל הפסולת שנוצרה בתהליך ההריסה. ניתן לעשות זאת באמצעות מחזור או אמצעים אחרים כגון הטמנה או שריפה. הריסת מבנים ופינוי פסולת הוא תהליך הכרחי לשמירה על ניקיון הסביבה. תהליך זה מסייע גם בהפחתת עלות הבנייה של מבנים חדשים. הריסה ופינוי פסולת הם לא רק אירוע חד פעמי. זה מצריך ניטור רציף כדי לוודא שהאזור בטוח עבור אנשים לנוע בו. ישנן טכניקות שונות המשמשות להריסת מבנים, בהתאם לסוג הבניין וגורמים אחרים כמו סיכון רעידת אדמה והגבלות מיקום.

הריסת מבנים היא תהליך הכולל את השלבים הבאים:

1. תכנון תהליך ההריסה

2. פינוי החומרים המסוכנים

3. הריסת מבני בניין

4. פינוי פסולת ופסולת

הריסת מבנים ופינוי פסולת הינו תהליך מורכב הכולל מכונות כבדות, כוח אדם מיומן וזמן רב. ישנם שלושה סוגי הריסה: הריסה מבוקרת, פירוק ופירוק. הריסה מבוקרת היא הדרך הבטוחה ביותר להרוס מבנה שכן מדובר בחיתוך קורות פלדה מבפנים כך שהוא נופל פנימה ולא יגרום נזק נלווה למבנים מסביב. התפוצצות היא צורה חלופית של הריסה מבוקרת שבה נעשה שימוש בחומרי נפץ כדי להפיל את הבניין בתנועה מהירה אחת. פירוק הוא צורת ההריסה המייגעת ביותר מכיוון שהיא דורשת להרוס כל חלק בודד חלק אחר חלק.

הריסה היא תהליך של הרס מבנים ומבנים אחרים. זה יכול להיעשות מכמה סיבות, כמו פינוי קרקע לבנייה או הסרת מבנים לא בטוחים. פינוי פסולת הוא תהליך של סילוק חומר לא רצוי מאזור או אזור. לפרטים נוספים בנושא לחצו כאן.

כעת נבדוק בפירוט את תהליכי ההריסה ופינוי הפסולת:

  •  תהליך ההריסה מתחיל בדרך כלל בהסרת כל אביזרי, אביזרי ורהיטים מהבניין. ניתן לעשות זאת באופן ידני או באמצעות מכונה אשר מרימה אותם החוצה ממקומם בבניין.
  • לאחר שהוסרו כל המתקנים, נעשה שימוש בחומרי נפץ להריסת חלקים מהמבנה.
  • לאחר שהדבר בוצע, צוות באתר ישתמש במכונות כבדות כגון דחפורים כדי לפרק את כל המבנים שנותרו לחתיכות קטנות אשר מוסרות לאחר מכן על ידי משאיות ונלקחות לסילוק במפעלי מיחזור או אתרי הטמנה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

למאמרים נוספים בנושא:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!