האם מותר לבנות פרגולה במרפסת?

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

אם אתם מחפשים מידע לגבי התקנת פרגולה למרפסת, חשוב לקחת בחשבון את חוק בניית פרגולות למרפסות. חוק בניית פרגולת מרפסת גורס כי, במקרים מסוימים אין צורך אפילו להוציא היתר בניית פרגולה למרפסת. באילו מקרים? בואו נדבר על זה בשורות הבאות. 

אם אתם מעוניינים לבצע התקנת פרגולה עץ או התקנת פרגולה אלומיניום, חשוב לדעת שלא בהכרח תצטרכו היתר בנייה. חוק בניית פרגולות למפרסת קובע כי במקרה שבו הפרגולה לא חורגת מקווי המבנה ביותר מ-40%, אין צורך בהיתר בנייה. כמו כן, במקרים בהם בניית הפרגולה מתבצעת בשטח שלא עולה על 50 מ"ר, גם כאן, אין צורך בהיתר בניית פרגולות למרפסת. מתי עוד? הנה כל המידע לפניכם: 

מה עוד אומר חוק בניית פרגולות למרפסות? 

חוק בניית פרגולה למרפסת קובע כי, במקרים בהם בניית פרגולה למרפסת מתבצעת בשטח שאינו עולה על רבע משטח המבנה, אין צורך להוציא היתר בנייה. לאחר שהבנו מתי אין צורך להוציא היתר בנייה, בואו נעבור לבניית הפרגולה עצמה. האם כדאי להתקין פרגולה למרפסת? אם כן, מאילו חומרי גלם הפרגולה צריכה להיות בנויה? האם עדיף התקנת פרגולה עץ למרפסת? אולי התקנת פרגולה אלומיניום למרפסות? ובכן, זו שאלה שקשה לתת עליה תשובה חד משמעית. 

אם למשל אתם רוצים פרגולה קלת משקל, פרגולת אלומיניום יכולה להיות מעולה עבורכם. עבור פרגולות מעוצבות למרפסות מעץ, תצטרכו לקחת בחשבון את הנושא של תחזוקת הפרגולה בטווח הארוך. כמו כן, גם פרגולות אלומיניום למרפסת יצריכו לעיתים תחזוקה. למשל, במקרים בהם צירים מחלידים והפרגולה מתחילה להשמיע רעשים. 

כדאי להתקין פרגולת מרפסת? 

ישנם מגוון גורמים המשפיעים על השאלה: האם כדאי לבצע בניית פרגולה במרפסת או לא? התקציב וגודל המרפסת שלכם הם שני גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון לפני שאתם מקבלים את ההחלטה לבנות פרגולה.

אם אתם מתכננים לבלות את רוב זמנכם במרפסת, אז אולי כדאי לכם לשקול התקנת פרגולה במרפסת. זה יכול לספק צל, מחסה ומרחב מחיה חיצוני נוסף לביתכם. אם אתם כמעט לא יוצאים למרפסת ולא מבלים בהם, אולי התקנת פרגולה למרפסות היא פחות עבורכם. 

פרגולה למרפסת בעיצובים שונים – המלצה להשוואת מחירים 

פרגולה היא קירוי המשתרע על פני חזית הבניין. ניתן למקם פרגולה על מרפסת פתוחה, גג מבנה או בדירות דופלקס וחצרות פרטיות. הקירוי משמש גם כדי לספק צל והגנה מפני מזג האוויר, אבל האלמנט העיצובי מהווה מרכיב חשוב בבחירת הפרגולה. 

לא רבים יודעים זאת, אבל ישנן גם פרגולות למרפסות שמגיעות בצורות ועיצובים שונים, מה שמאפשר לכם "לשחק" עם העיצוב של המרפסת. למשל, ישנן פרגולות מעוגלות מעץ, פרגולות מעוצבות מאלומיניום ועוד. ובין אם תחליטו על התקנת פרגולה למרפסת מסוג כזה או אחר, חשוב לבצע השוואת מחירים בין מתקיני פרגולות למרפסת. השוואת מחירים לפרגולה למרפסת תוכל לחסוך לכם כסף, כאבי מראש מיותרים וזמן יקר. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

למאמרים נוספים בנושא:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!