התקנת דקים במרפסת מעץ

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

אם אתם מחפשים להתקין דק עץ במרפסת, כדאי שתדעו שיש כמה דברים שמומלץ לכם לקחת בחשבון לפני שתעשו זאת. תצטרכו הרבה סבלנות וידע מקצועי על מנת לוודא שהעבודה מתבצעת היטב. והנה כמה דגשים שחשוב לזכור לפני ביצוע משימות אלו. 

מאמר זה יספק כמה טיפים להתקנת דק עץ במרפסת בבית, אבל זכרו שהוא לא מהווה תחליף לייעוץ מקצועי של מתקין דקים מעץ. בשורה התחתונה, דקים עץ הופכים פופולריים יותר ויותר מכיוון שהם מציעים עיצוב ייחודי ורבגוניות בעיצוב גם יחד (תלוי באיזה סוג דק עץ בוחרים). ניתן להתקין אותם במרפסות חוץ, בפטיו, מרפסות-גג, מרפסות שמש ועוד. אבל לפני שתתחיל עם הפרויקט, ודא שאתה מודד תחילה את המרפסת שלך כדי שתוכל לבחור את החומר המתאים לפרויקט שלך.

להנות מהמרפסת בסטייל – התקנת דק עץ 

בעזרת דק עץ תוכלו ליהנות מהמרפסת שלכם בסטייל. חשוב להכיר את ההבדלים בין התקנת דק למרפסת שמש, וכן באיזה סוג עץ כדאי להשתמש לדק שלכם. על מנת להתקין דק למרפסת, תצטרכו להשתמש בעץ מטופל בחומרים מונעי בעירה, מרחיקי מזיקים וכו'. 

כמו כן, תרצו לוודא שהעיצוב שלכם כולל מדרגות או אמצעי גישה אחרים עם הדק, כך שניתן יהיה לגשת אליו בקלות מבפנים ומחוץ לבית. לבסוף, ודאו שיש לכם מספיק מקום במרפסת לפני תחילת הבנייה של דק העץ. 

היכן עוד ניתן להתקין דקים מעץ? 

דקים מעץ מותקנים בדרך כלל במרפסת חיצונית, אם כי לא בלבד. הדבר החשוב ביותר שצריך לדעת על התקנת דק למרפסת הוא גודל ומיקום הדק. תצטרך לוודא שלמרפסת שלך יש מספיק מקום ושהיא יכולה לתמוך במשקל הסופי לאחר ביצוע ההתקנה.

אם אתם מתכננים להתקין דקים מעץ במרפסת החיצונית שלכם, ודאו שהאזור מסביב לפטיו נקי מכל מכשולים. דק למרפסות מותקנים בדרך כלל במרפסות חיצוניות, מרפסות שמש או פטיו. אבל יחד עם זאת, ניתן להשתמש בהם כדי ליצור אזור שבו אתה יכול ליהנות בחוץ מבלי לדאוג לחום מהשמש הקופחת. 

מה חשוב לזכור בעת התקנת דקים עץ במרפסת

בעת התקנת דקים מעץ, האפשרות הטובה ביותר לרוב היא להשתמש בלוחות דקים. הם לא רק קלים אלא גם קלים יותר בעת ההתקנה של הדק. חשוב לדעת כי דקים מעץ אינם מותקנים באותו אופן כמו סוגי עץ אחרים. יש להתקין אותם בצורה ספציפית על מנת למנוע כל נזק.

כמו כן, אם מדברים על דק למרפסת שמש, יש להתקין דקים מעץ על משטח ישר ללא חסימות כגון צמחים, רהיטים או כל דבר אחר שעלול לגרום לברגים להיחלץ מהעץ. אם תעשו זאת נכון, תוכלו להנות מדק עץ איכותי, בתחושה כפרית ועם המון סטייל. צריכים מתקין דקים מקצועי למרפסת? בצעו כעת השוואת מחירים בין מתקיני דקים מעץ למרפסות ומצאו את איש המקצוע הנכון לכם ביותר ובמחיר הכי טוב. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

למאמרים נוספים בנושא:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!