חלונות הזזה מעוצבים במחיר משתלם ובאחריות

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

חלונות טובים הם חלונות איכותיים ועמידים ובו זמנית אסתטיים ומרהיבים. אם אתם משפצים את הבית או בונים, אתם צריכים לקבל לא מעט החלטות בקשר לתכנון ולעיצוב. אחד האלמנטים בחשובים שצריכים לקחת בחשבון הם החלונות. אנשים רבים מעוניינים בחלון גדול ומואר בסלון, אחד שמאפשר להם להשקיף לעבר נוף יפיפה, חלון יפה ומעוצב שיתאים לרהיטים ולסביבה. אחד ההחלטות החשובות בעת קנית חלון היא ההחלטה על סוג החלונות שאתם עומדים לרכוש ולהתקין. אצילנו בחברת אנדרסן אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בוחרים בחברה יציבה שעומדת מאחורי מוצריה. במפעלים שלנו הכל נעשה באיכות הכי גבוהה עם אפשריות שילוב של כל מיני אלמנטים אסתטיים.

 

חלונות הזזה במראה יוקרתי

לחברת אנדרסן מבחר עצום של חלונות מעוצבים ודלתות כניסה אותם ניתן להתאים לכל סגנון ועיצוב. אצלינו כל החלונות והדלתות משדרים מראה יוקרתי ומרהיב באיכות בלתי מתפשרת. בחירה נכונה של הצבע וגוון של החלונות בהתאמה לחדר ולחוץ הבית יכולה לתרום לעיצוב באופן משמעותי ביותר. אצלינו יש מגוון רחב מאוד של צבעים לרשותכם. את החלונות של אנדרסן ניתן לעצב בכל מיני צורות גיאומטריות ואפילו גם צורות מעוגלות.

בבחירת חלונות חשוב גם איכות ועמידות החלון, כמובן בלי להתפשר על המראה.

 

עמידות ואיכות – חלונות הזזה

חברת אנדרסן משקיעה הרבה מאוד מאמצים ומשאבים במחקר ופיתוח חדשני לייצור דלתות כניסה וחלונות מעוצבים באיכות הגבוהה ביותר בשבילכם. בזכות הוותק והניסיון שצברנו במהלך השנים אנו הטובים ביותר בענף.

כל המוצרים של אנדרסן באיכות ורמה גבוהה של בידוד תרמי ואקוסטי-

רעשים שונים כגון מכוניות נוסעות, ילדים משחקים וכלבים נובחים הם רעשים טיפוסיים ששומעים ברחוב, אך איננו מעוניינים לשמוע אותם בתוך הבית שלנו. החלונות של חברת אנדרסן אטומות לרעש כך שתוכלו לשבת בשקט ובנחת בבית גם כאשר יש המון רעש מחוץ לבית. מבחינת בידוד טרמי החלונות שלנו מובילות בשוק. יכולת הבידוד היא ללא ספק מהתכונות המרכזיות והחשובות ביותר של חלונות. חלון המבודד בצורה טובה יכול לסייע ליכולת של המבנה לשמור על הטמפרטורה הרצויה ללא צורך בחימום או מיזוג עקבית, וכך לחסוך סכום גדול מהוצאות עבור הבית. אנו מציעים מגוון רחב ביותר של חלונות מבודדים היטב, כולל החלון הנחשב למבודד ביותר בעולם.

בנוסף לבידוד אקוסטי וטרמי החלונות של אנדרסן הם העמידים ביותר בשוק.

החברה השקיעה משאבים ומאמצים לפתח חומרים ותרכובות כדי שיוכלו להרכיב מהם מוצרים עמידים לאורך זמן בפני מגוון מפגעים. החלונות הונדסו לשימוש ארוך טווח, ויש להם את האחריות המקיפה והארוכה ביותר בשוק-20 שנות אחריות על זכוכית החלון ו10 שנים על המנגנונים והמסגרת. המוצרים של החברה עמידים בפני לחות, הצטברות של רטיבות, קרינת שמש ישירה לאורך זמן רב ועוד.

למרות שתוכלו למצוא חלונות במחירים נמוכים יותר תגלו מהר מאוד שאיכות ועמידות המוצר לאורך זמן שווה את המחיר, נוחות השימוש והאחריות הרחבה שמגיעה מהחברה התמורה הטובה ביותר בעד כספכם.

 

חלונות הזזה של חברת אנדרסן

בשנים האחרונות  הבחירה בחלונות הזזה הפכה להיות בחירה פופולאריים ביותר בזכות עצם העובדה שהפתיחה צידית, ולכן מערכת חלונות ההזזה לא תופסת כלל מרחב פנימי בחדר עצמו. חלונות הזזה הם חלונות אשר נפתחים הצידה בהחלקה, כנף אחד של החלון נפתח משאל לכיוון הכנף השני, ולהיפך. ברוב המקרים שני הכנפיים זזים, ולפעמים אחד קבוע והשני נע.

 

צרו קשר עם חברת אנדרסן

חברת אנדרסן מוודאים שכל לקוח מקבל מענה ומתחייבים לשביעות רצונו של כל לקוח.

התקשרו אלינו לטלפון מספר: 077-804-0240

שלחו הודעה לכתובת דוא"ל: [email protected]

תבקרו באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://andersenwindows.co.il/.

תבקרו בחדר התצוגה של חברת אנדרסן בישראל, רחוב יד חרוצים 6, נתניה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

למאמרים נוספים בנושא:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!