מדריך לבחירת ספק לעיצוב מרפסת שמש

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

כל אחד מעוניין להתעורר בבוקר לאור טבעי של שמש, לשתות את הקפה הראשון מול צמחייה רעננה ומרשימה ולהתחמם מאיזו קרן שמש מאוחרת, אם זה גם מה שאתם מחפשים אתם ודאי זקוקים למרפסת שמש. מרפסת שמש מחדירה אור ושמחה לתוך הבית, ויטמין סי ומעלה באופן כללי את איכות החיים. לפניכם מדריך כיצד בוחרים ספק לעיצוב של מפרסת שמש, כל היתרונות של מרפסת שמש ואיך מוסיפים אותה בצורה חוקית בעזרת עיצוב מעקה.  

איך משיגים מרפסת שמש? 

בניית מרפסות שמש מוסיפה שטח אינטגרלי של הבית או הדירה שנמצא באזור חיצוני למבנה. מרפסת שמש יכולה להיות בנויה על עמודים, תלויה או ממוקמת על גג. מרפסת שמש תכלול לרוב חלון גדול שיאפשר לכמות גדולה של אור טבעי לחדור לתוך חלל הבית או לכל הפחות לחדר המגורים. חשוב לבחור חברה שמנוסה בתחום עיצוב מרפסות השמש ושמכירה בכל ההיתרים והאישורים לבנות מרפסת כזו. על מנת לבנות מרפסת שמש צריך להחזיק במידע חשוב ובטיחותי שכולל היתרים אישורים מהרשויות המקומיות ומהשכנים של המבנה, לדעת מה המשקל הראוי למרפסת מסוג זה ולהתאים אותה למכלול התנאים בשטח. כמו כן, חברה שמכירה את כל ההליך הבירוקרטי והיא תוכל אף לסייע לכם, כמו להשיג את ההיתר בנייה למרפסת שמש במבנה שלכם. 

הרוב הדרוש לבניית מרפסת

יתרונות של מרפסת שמש    

 חדירה של אור טבעי – מרפסת שמש תספק חדירה של אור שמש טבעי לתוך חלל הבית לאורך שעות היום, מה שיאפשר חיסכון בעלויות החשמל.  

 הגדלת המרחב – מרפסת שמש יכולה להוות עוד מקום בחלל הבית, מקום בו ניתן לאחסן פריטים שאין בהם שימוש בשוטף, מקום לתליית כביסה ופינת קפה מידי בבוקר.

 חצר – לכל מי שלא יכול להרשות לעצמו חצר, מרפסת שמש היא לגמרי תחליף ראוי, ניתן גם לאכלס בה מנגל או אדניות עם צמחי תבלין וליהנות ממנה כמו חצר בבית פרטי.  העלאה של ערך הדירה –  הוספה של מרפסת שמש תעלה את ערך הדירה לפחות בעשר אחוז, מה שהופך את הבנייה של מרפסת שמש למשתלמת ביותר במידה ותחשבו למכור את הבית בשלב כל שהוא, לרבות אם הוספתם מעקה זכוכית למרפסת.

מעקה זכוכית למרפסת    

על מנת שמרפסת השמש שלכם תהייה חוקית ותעמוד בתקנים תאלצו לשלב בה מעקה בטיחותי. יש מנעד חומר גלם לבניית מעקה, אך המלצה בעלת טון עיצובי, היא בחירה במעקה מזכוכית. מעקה זכוכית יעניק הרבה הוד ואלגנטיות לחלל המרפסת ועם זאת איכות ובטיחות גבוהה. הזכוכית היא חומר גלם שמאפשר מגוון שימושים ולכן כל מעצב או אדריכל יעדיף אותו על פני חומרים אחרים. תכונות החוזק והעמידות ואפשרויות הגימור המדויקת של הזכוכית מרשימות במיוחד ולמרות החיץ, באמצעות תכונת השקיפות תתאפשר חדירה רבה של אור. היום ניתן למצוא מעקות מזכוכית בעוביים שונים, בגוונים, טקסטורות ועיצובים למיניהם

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!