מה עושים כשיש יונים במרפסת שמש?

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

מרפסת השמש היא ללא ספק אחד המקומות שיונים אוהבות לשהות בהם. לרוב הן שוהות באזור של המעקה או מסגרת הבטון. מי שזו הפעם הראשונה שחווה את מטרד היונים, וודאי חושב בהתחלה שמדובר בציפור ככל הציפורים, אך עד מהרה מבין שמדובר במטרד אמיתי שכדאי להרחיק אותו ויפה שעה אחת קודם. במאמר הבא נסביר למה יונים במרפסת שמש הן מטרד? ומה עושים כדי להרחיק אותן?

למה יונים במרפסת השמש הן מטרד רציני?

  • לשלשת יונים – הדבר שהכי נראה לעין במרפסת שמש שיש בה יונים היא לשלשת היונים. מדובר למעשה בצואה שלהן אשר נערמת ומייצרת המון לכלוך וריח לא נעים. הלשלשת המצטברת הופכת קשה והורסת את המשטחים שהיא נמצאת עליהם. מעבר לכך, היא הופכת את השהייה במרפסת השמש לבלתי נסבלת. שירות הרחקת יונים יסייע במניעה של היונים לשבת אצלכם במרפסת ולהטיל את הלשלשת שלהן.
  • כיני יונים – יונים מעבירות כיני יונים או בשמם האחר קרציוני יונים. מדובר על סוג של טפיל אשר חודר לעורם של בני האדם ויוצר גרד בלתי פוסק. מי שנדבק בכינים אלו, יצטרך לטפל בהם רפואית וגם לחטא את כל הבגדים, המצעים והמגבות באמצעות כיבוס על 60 מעלות. זו הדרך היחידה להיפטר מהם.
  • העברת מחלות – יונים מעבירות מחלות באמצעות הלשלשת שלהן אשר צוברת טפילים, בקטריות ווירוסים. הלשלשת נערמת במרפסת השמש, מתייבשת וחלקי אבקה שלה נישאים באוויר. מי שיושב במרפסת השמש, עלול להידבק בחיידקים והווירוסים שנמצאים בתוך הלשלשת.
  • הקמת קינים – בסופו של דבר, הסיבה שהיונה יושבת במרפסת השמש קשורה בעובדה כי היא ממתינה לעונת הקינון כדי להקים קן במקומות נוחים כמו המרפסת שלכם. היא מחפשת מקום בטוח עבור גוזליה. הקמת קן וגוזלים בו, מביאים המון חיידקים, תולעים שמהן הם ניזונים ואם חלילה גוזל מת, הוא הופך לפגר שמביא עמו תחלואה נוספת. אין ספק כי הרחקת יונים ממרפסת היא דבר הכרחי וחשוב.

מה עושים אם ראיתם יונים שמגיעות למרפסת השמש?

אם בכל יום יונים פוקדות את מרפסת השמש שלכם, אתם חייבים להתקשר לחברה העוסקת בהרחקת יונים. החברה תגיע אליכם, תאתר את כל האזורים שבהם היונים נמצאות ותתאים עבורם את פתרון ההרחקה הטוב ביותר.

חברת סטופ יונים המתמחה בהרחקת יונים, עובדת עם השיטות וחומרי הגלם הטובים ביותר, אשר ירחיקו את היונים מהמקום לתקופה ממושכת.

החברה תגיע אליכם, תבצע איתור המוקדים, תבצע ניקיון של הלשלשת וחיטוי האזור על מנת למנוע חזרה של היונים אל ריח הלשלשת ותתקין אמצעי הרחקה מותאם.

אמצעי ההרחקה הטובים ביותר עבור מרפסת שמש

אבי אביב מחברת סטופ יונים מסביר כי הדרך להרחיק יונים ממרפסת שמש, היא לגרום להן לאי נוחות שהם לא ירצו לחזור אליה. אפשר להתקין רשת יונים שלא תאפשר את הגעתן ומצד שני לא תהרוס את מראה הנוף. אפשר להציב דוקרנים איכותיים שיפגעו בנוחות שלהן לשבת על המעקות. כמו כן, ניתן להתקין חוט רטט.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

למאמרים נוספים בנושא:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!