מרקיזה למרפסת חדשה

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

 

החלטתם להקים את המרפסת שתמיד רציתם בביתכם? אתם נהנים בה, שותים, אוכלים ומארחים בה. לפתע אתם מרגישים את גלי החום והשמש של הקיץ אופפים אתכם! או אם הסיטואציה בחורף, אתם מרגישים את טיפות הגשם מתחילות לטפטף עליכם! מה תעשו עכשיו? ובכן לנו יש את הפתרון הקלאסי עבורכם! מרקיזה למרפסת חדשה.

מהי מרקיזה

המרקיזה היא בעצם סוג של צלון מקסים. בא בשלל סוגים וצבעים. עשוי מבד איכותי ואמין. פתרון ההצלה המושלם והפשוט אשר כולל איכות ויופי שלא ראיתם עוד! המרקיזה  מהווה כמעין סכך ריבועי אשר ניתן להזזה. למרקיזה שלנו שלל יתרונות: החומר שממנו עשויה המרקיזה הינו עמיד, איכותי ואמין. משמש הגנה מהשמש והגשם במשך כל השנה. השפעת העיצוב החדשני והקלאסי של המרקיזה לכל המרפסת. כאשר מותקנת מרקיזה במרפסת, היא כולה מושפעת מהיופי והקלאסיות שלה. המרקיזה נוחה לשימוש, היא קלאסית, עדינה וקלה, אך עדיין נותנת לנו הגנה מרבית. המראה הצעיר והייחודי של המרקיזה יהפוך את השהות ב מרפסת לחוויה כיפית ומדהימה, מגוון אופציות לאירוח והנאה צרופה וכמובן, היא מצילה את המרפסת החדשה שלנו בצורה נהדרת.

 

מרקיזה מפני הגשם

תארו לכם מצב בו אתם נורא רוצים לשבת במרפסת החדשה שלכם, יורד גשם קל בחוץ אך בכל זאת, מזג האוויר נעים לישיבה באוויר הפתוח. תוכלו לעשות זאת כשיש לכם מרקיזה! לא רק שהיא מקנה למרפסת החדשה שלכם יופי משגע והגנה מפני השמש, היא גם תגן עליכם מפני הגשם. המרקיזה החשמלית שלנו גם תהייה במרפסת שלכם בחודשי החורף. גם כשמטפטף קצת גשם וגם כאשר ישנה סופה בחוץ. בכל מקרה המרקיזה אמינה ותישאר כסכך עמיד, איכותי ומרשים במרפסת שלכם.

 

למה אצלנו?

תבחרו במרקיזות שלנו. עם עמידות לשנים רבות, איכות שלא תראו בשום מקום אחר, וההצללה המושלמת למרפסת החדשה שלכם. שירות אמין ואדיב והתקנה מהירה מכל הלב והנשמה. המרקיזה שלנו תדאג למרפסת החדשה שלכם במשך כל עונות השנה ! היא תצליל, תפיץ חן והדר ותאפשר לכם להנות מהמרפסת שלכם גם בשיא החום, החמסין והשרב וגם בשיא הקור, הסופות והשלגים .

היכנסו לאתר למידע נוסף על פרגולות https://pergola-harel.co.il

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

למאמרים נוספים בנושא:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!