מתי נצטרך להחליף תריס חשמלי?

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

התריס החשמלי עושה לכם בעיות לאחרונה ואינכם יודעים האם יש צורך להחליפו? ריכזנו לפניכם בעיות נפוצות בתריסים חשמליים המצריכות החלפה.

ראשית, אם אתם חושדים שהתריס החשמלי התקלקל – אל תנסו לתקן אותו לבד. לרוב ניסיונות מסוג זה מביאים יותר נזק מאשר תועלת, ותמיד עדיף להיעזר בשירותיו של בעל מקצוע.

  • אחד מן השלבים נשבר – בעיה זו נוצרת לרוב כאשר אנו לוחצים על המתג של התריס החשמלי ולא שמים לב שישנו חפץ העומד בדרכו, ואחד מן השלבים או מספר שלבים יכולים להישבר.
  • הרצועה של התריס נקרעה – זוהי בעיה שכיחה, וניתן לזהות אותה אם לוחצים על המתג או על השלט של התריס והמנוע משמיע רעש כרגיל, אך התריס אינו עולה או יורד. ברוב המקרים מדובר ברצועת התריס שנקרעה. כיצד נוצרת בעיה זו? זה קורה כאשר ישנו חפץ הנתקע בתריס בדרכו מטה שחסם את ירידת התריס והוביל למאמץ יתר של הרצועה, ולעתים זה קורה כתוצאה מבלאי טבעי של הרצועה לאורך זמן.
  • התריס החשמלי נפל או יצא ממקומו – כאשר התריס החליק מן המסילות שלו או שחלק מהשלבים עקומים, מדובר בכך שהתריס יצא מן הואל שלו. מזה ואל אתם שואלים? ואל זה הצינור עליו התריס מתלפף בתוך ארגז התריס. בעיה זו נפתרת על ידי החזרה של התריס למקומו או על ידי החלפה של הואל, דבר שיקבע על ידי התרשמותו של בעל המקצוע בעת הגעתו למקום.

למידע על עלויות התיקון של בעיות נפוצות בתריסים חשמליים היכנסו לאתר של המרכז לתריסים חשמליים.

כיצד נבחר בעל מקצוע לשם תיקון או החלפה של תריס חשמלי?

אם נכתוב בגוגל "תיקון תריסים חשמליים" יעלו בפנינו שמות של בעלי מקצוע רבים. כיצד נדע מי מהם מספק את השירות האיכותי והאמין ביותר? ראשית, נקרא את הביקורות באינטרנט על אותם בעלי המקצוע. הביקורות הללו יוכלו לתת לנו מושג על טיב עבודתו של בעל המקצוע ועל חוויית השירות. כמו כן, מומלץ לבצע סקר שוק ולקבל מספר הצעות מחיר ממספר בעלי מקצוע על מנת לקבל מושג על העלויות של תיקון הבעיה הנדרשת לתיקון, ולא ליפול על בעל מקצוע שיגבה מאיתנו מחיר מופרז. בנוסף, שיחות הטלפון שננהל עם בעלי המקצוע יוכלו גם הן לתת לנו מושג על אמינותו של האדם איתו אנו משוחחים. נוכל גם לשאול שאלות ולבחון את סבלנותו של בעל המקצוע – אם הוא עונה לנו בסבלנות, ככל הנראה חוויית השירות שנקבל ממנו תהיה טובה יותר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

למאמרים נוספים בנושא:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!