ניסור מרפסת שירות – המדריך המקוצר

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

ניסור מרפסת שירות – המדריך המקוצר! בשונה ממרפסת שמש, מרפסת שירות היא מרפסת סגורה המאפשרת לרכז מספר שירותים במקום אחד, כגון מכונת כביסה, מייבש, חבלי תליה לבגדים, אחסון חומרי ניקיון וכדומה. לצד היתרונות במפרסת שירות, לעיתים נרצה או נצטרך לבצע ניסור של מרפסת השירות. מה צריך לדעת לפני שניגשים לשיפוץ במרפסת השירות?

ניסור מרפסת שירות

ניסור מרפסת שירות נעשה כמו כל שיפוץ אחר – בידי אנשי מקצוע המיומנים בניסור והורדת קירות לצורך הרחבת חדר קיים או ביטול מרפסת השירות מפאת חוסר צורך בה. ברוב הגדול של המקרים קירות מרפסת השירות עשויים בטון, ולכן נדרש לאנשי מקצוע המיומנים בעבודה עם בטון ומצוידים בכלים שיאפשרו לכם לנסר את קירות הבטון החזקים. בטון הוא חומר חזק מאוד, שלו יתרונות רבים – אך לצד זאת, כאשר אנו רוצים להיפטר ממנו זוהי עבודה המצריכה כאמור מקצועיות מיוחדת, שכן אין אפשרות לשבור את קירות הבטון באופן ידני אלא באמצעות מסורים המיועדים לחומר זה.

המנסרים ביהלום מתמחה בניסור מרפסות שירות בפריסה ארצית רחבה – עוד מידע באתר החברה.

מתי נדרש ניסור קיר של מרפסת השירות?

  1. הגדלת הדירה: לעיתים מרפסת השירות לא מביאה לנו מספיק תועלת ולכן יש שיעדיפו לבצע ניסור של קיר מרפסת השירות להרחבת הדירה, ולצורך יצירת חלל גדול ומואר יותר. זוהי דרך טובה להרחיב דירה או חדר שקטנים מדי עבורכם. בייחוד במידה ויש לכם חדר כביסה אחר, או שהדירה הינה קטנה ומתוכננת באופן שפחות מתאים לאופי השימוש שלכם בבית, המקום הראשון להתחיל ממנו על מנת להגדיל את שטח החדרים הוא ביטול מרפסת השירות. לדוגמה, כאשר חדר האמבטיה קטן ולו צמודה מרפסת שירות, כדאי לבצע שיפוץ שיבטל את מרפסת השירות ויעניק לכם חדר רחצה גדול ומפואר. עוד מידע כאן.
  2. הגדלת מרפסת השירות: במידה ואין לכם מספיק מקום במסתור הכביסה ורוצים להקל על עבודות הבית ולשפר את איכות החיים שלכם באמצעות הגדלת מרפסת השירות. גם במקרה זה יש לבצע עבודות שיפוץ בדמות ניסור קירות בטון חזקים, באמצעות מכשור מתאים.

שיטת יהלום

השיטה הנפוצה ביותר לניסור מרפסות שירות לצורך הגדלת מרפסת שירות או שמא הגדלת חלל הבית, היא לנסר מרפסת שירות ביהלום. ניסור במסור יהלום הוא השיטה הנפוצה ביותר להסרת בטון באופן כללי, שכן מפאת חוזקו של הבטון, נהוג לצפות את המקדח או המסור באבקת יהלום אשר מחזקת אותו ומעניקה לו עמידות מספקת להתמודד עם החומר העקשן.

בדרך כלל במהלך ניסור הבטון באמצעות שיטת היהלום, ישנו גם זרם מים הזורם במכוון על אזור הניסור וזאת במטרה להפחית את החום שנוצר מהחיכוך ולצמצם את עננת האבק שהניסור מביא עימו.

ניסור בשיטת יהלום מבוצע רק על ידי אנשי מקצוע העוסקים בתחום. עם זאת, אין צורך לדאוג שכן ישנם שירותי ניסור בטון למרפסות שירות בפריסה ארצית, כך שתוכלו למצוא את אנשי המקצוע המתאימים לכם – באזור מגוריכם.

לסיכום, מה חשוב לזכור כאשר נחוץ לנו ניסור מרפסת שירות?

  1. להיעזר אנשי מקצוע הקרובים למקום מגוריכם.
  2. לוודא עם אנשי המקצוע שהם מתמחים בעבודות מן הסוג הנחוץ לכם.
  3. לא לשכוח לוודא זמינות עם אנשי המקצוע לזמן המתאים עבורכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

למאמרים נוספים בנושא:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!