ניקיון בתים לאחר שיפוץ, הדברה לבית שלכם, הדברת זבובים

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

 

החלטתם לשפץ את הבית? אנחנו שמחים בשבילכם! אבל רגע… מה לגבי כל האבק שנשאר בבית במשך שבועות? ומה לגבי האבנים הקטנים שתמיד מוצאים מתחת לאיזה רהיט כחצי שנה לאחר השיפוץ? עבודת הניקיון פשוט לא נגמרת!  מזל שיש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם. חברת https://aviv-nikayon.co.il תעזור לכם בניקיון יסודי ומקצועי של הבית שלכם לאחר השיפוץ שנעשה. ובאותה ההזדמנות תוכלו לעשות הדברה לכל הבית ובמיוחד לזבובים!

ניקיון בתים לאחר שיפוץ           

ניקיון הבית לאחר שיפוץ יכול להיות עבודה קשה ומאמצת, טרחה נוראית לאחר שאתם חושקים במנוחה לאחר שכל הבית משופץ ומוכן למחייה. אנחנו פה כדי להקל עליכם ולתת שירות ניקיון מצויין לבית אשר אחריו לא תרגישו בלכלוך כלל וכלל ותוכלו להנות מהשיפוץ בו השקעתם הרבה זמן ומחשבה. שירותי ניקיון בתים לאחר שיפוץ אצלנו מסב תוצאות מדהימות של ניקיון מושלם של הבית, עובדים נאמנים וחרוצים אשר ינקו את ביתכם בצורה הטובה והיעילה ביותר. מהרצפה ועד לחלונות, הבית שלכם יהיה נתון במצב הכי נקי שיכול להיות!

הדברת הבית 

תארו לכם מצב בו הבית שלכם נמצא לאחר שיפוץ החלומות שלכם, שיפוץ אשר תכננתם הרבה זמן. הכל מוצלח ונקי הודות לשרות הניקיון שלנו ועכשיו זהו הזמן להתמקם בנוחות. אך החלום הזה רחוק מלהתרחש כיוון שנתקלתם במקק בחדרכם החדש והמשופץ. האימה, הפחד והכעס אשר אתם חווים אינם צריכים להיות לגיטימיים כלל וכלל. הודות לשרותינו הנהדר אשר מציע הדברה לבית שלכם ותסייע בהרחקת חרקים למיניהם, הדברת נמלים, טרמיטים, פשפשים, עכבישים, תיקנים, פרעושים וקרציות. הניקיון המושלם של הבית מכל הבחינות!  תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות בעת הזמנת שרותי ההדברה שלנו כיוון ששרותינו נעשים בצורה שלא תגרום נזק לביתכם או תפיץ רעלים מסוכנים לאנשים אשר שוכנים בבית. 

הדברת זבובים

דעו לכם שנוסף על שרות הניקיון וההדברה הרגיל שלנו, אנו גם עוסקים בשירותי הדברת זבובים.

ידוע שהזבובים הם חרקים אשר נמצאים באזור המחייה שלנו ואינם חדלים מלהתקיים ולהתרבות. בביתנו ומסביבנו. מזל שלנו יש את השירות החדשני ביותר בהדברת הזבובים! שירות מצויין אשר יקטול וירחיק את החרקים המרגיזים הללו מחייכם לאלתר! שכרו את שרותינו כדי לקבל את חווית הניקיון הביתי מחרקים ולכלוך בעת ובעונה אחת. בקרו באתרינו                                       

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

למאמרים נוספים בנושא:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!