פרגולות חשמליות איכותיות , פרקט פולימרי

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

 

רוצים לבצע שיפוץ בביתכם? לא יודעים מאיפה להתחיל? תתחילו איתנו https://oded-garber.co.il! תתחילו לבחור באיכות לבית שלכם. תתחילו בפרקט פולימרי איכותי ותעברו לחצר או המרפסת שלכם והתקינו בה פרגולה חשמלית איכותית ביותר. רק איתנו. במחיר המשתלם ביותר.

פרגולה חשמלית איכותית

בחרתם בפרגולה חשמלית במסע לשיפור איכות חייכם. אתם עדיין לא יודעים, אבל אתם עשיתם את הבחירה הטובה ביותר בחייכם! הפרגולה החשמלית משפרת את החיים של כל מי שבבעלותה. היא לא רק משמשת כאמצעי הגנה, אלא גם כפריט יופי ונוי לבית, לפחות הפרגולות שלנו. כפי שכבר ציינו, הפרגולה החשמלית עושה את חיינו לקלים יותר, היא עמידה לכל סוגי מזג האוויר בארץ הודות לטכנולוגיה החדשנית שלה ולבד האיכותי והמתקדם ממנה היא עשויה. לפרגולה החשמלית עיצוב מרשים וניתן להשתמש בפרגולה הזאת בשתי דרכים: ניתן גם לפתוח  וגם לסגור אותה. פרגולות חשמליות איכותיות ניתן לסגור באמצעות שלט חשמלי (אשר פועל על בטריות או מחובר לשקע) וכך להצל את המקום וליצור אווירה נעימה גם בחודשי הקיץ וכמובן שגם בחודשי החורף הגשומים והקרירים. הגנה מירבת מפני הגשם תוך כדי ישיבה בחוץ. הפרגולה תוכל להיסגר כדי להגן עליכם וכאשר תרצו להנות מהשמש והאוויר הנעים, תוכלו לפתוח את הפרגולה. בכך, מכסה הפרגולה שתי הנאות ומאפשרת למי שיש אותה להנות משתי העולמות.  עם עיצוב כה חדשני ומיוחד, הפרגולה שלכם תהווה מושא קנאה בעניי כל אשר רואה אותה.

 

פרקט פולימרי

הפרקט הפולימרי שלנו הוא פרקט ייחודי במינו, פרקט מבוקש ואיכותי ביותר. הפרקט הפולימרי עשוי משבבי PVC אשר עמידים למים. פרקט פולימרי הוא  פרקט דמויי עץ אשר עמיד כמעט לכל דבר. הוא עמיד מפני שריטות ומחזיק לאורך שנים על גבי שנים, כמובן שהוא עמיד למים ועשוי מפולימרים חזקים. עם הפרקט הפולימרי החדשני שלנו, תוכלו להנות ממראה של עץ אמיתי, חזק ויוקרתי וגם כמובן לחסוך בכריתת עצים וזיהום כדור הארץ בכך שתשתמשו בחומר אשר עשוי מחומרים שאינם נלקחו מהטבע. תהנו מפרקט שסגולותיו הרבה יותר טובות מסגולות העץ הרגיל שבדרך כלל משומש לפרקטים.  

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

למאמרים נוספים בנושא:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!