פתרונות הצללה למרפסת

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

כל מי שיש לו מרפסת בביתו יודע עד כמה מדובר על דבר חשוב. המרפסת היא מקום מצוין לשבת ולהירגע בסופו של יום מתיש או לשבת לארוחת צהריים עם המשפחה באוויר הנעים. עם זאת המרפסת היא מקום פתוח ומטבע הדברים שטופה בשמש במהלך היום, כך שלא באמת אפשר לשבת שם וליהנות בשעות האור.

ישנם לא מעט פתרונות הצללה אשר נועדו לאפשר לשבת במרפסת גם כשהשמש קופחת, על ידי קירוי תקרת המרפסת בדרכים שונות. לכל אחד מן הפתרונות ישנם יתרונות וחסרונות, אך כולם בסופו של דבר מספקים את המטרה – הצללה למרפסת.

פתרונות הצללה למרפסת – איך אפשר לבחור?

לא תמיד קל לבחור איזה הצללה תתאים בצורה הטובה ביותר עבור המרפסת שלכם. ולכן, כאשר אתם מחליטים לרכוש פתרונות הצללה למרפסת, חשוב שתשבו ותבינו מה אתם מצפים שתספק עבורכם ההצללה.

לדוגמא, אם מטרת ההצללה היא בעיקר הגנה מפני קרני השמש אז סביר להניח שתבחרו בסוכך זרועות. מדובר על פרגולה חשמלית מתקפלת אשר נשלטת באמצעות מערכת חשמלית, כך שתוכלו לפרוס אותה בהתאם למיקום קרני השמש בכל רגע נתון באמצעות שלט.

במידה ואתם רוצים את הקירוי גם בתור הגנה מפני הגשמים והרוחות, יתאים עבורכם דווקא סוכך מרקיזה אשר סוגר בצורה מלאה את המרפסת, ומאפשר גם פרטיות מלאה במידת הצורך.

מהם הסיבות לבחור דווקא בפרגולה חשמלית?

למרות שמחירה של פרגולה חשמלית יקר יותר מאשר שאר פתרונות ההצללה, ישנם לא מעט אנשים אשר בוחרים דווקא בה עבור הצללת המרפסת שלהם.

אנו בחברת צל וילון, יודעים שהסיבות לכך הן רבות, מלבד מה שהזכרנו מקודם לגבי העובדה שאפשר לשלוט באמצעות המערכת בדיוק על היקף הפריסה של הפרגולה מה שמאפשר שליטה מדויקת על כמות האור והשמש שייכנסו, ישנם עוד סיבות לכך שמערכת חשמלית היא האופציה המועדפת על רבים. לדוגמא, בימי החורף כאשר הגשמים יורדים על גבי הפרגולה, עולה הצורך לנקז את מי הגשמים שהצטברו. כאשר מדובר על פרגולה רגילה מדובר על מלאכה לא פשוטה אשר כרוכה במאמץ פיזי. בפרגולה חשמלית לעומת זאת תוכלו לבצע זאת בלחיצת כפתור.

כמה עולים פתרונות הצללה למרפסת?

המחיר עבור כל פתרונות ההצללה משתנה מאוד לפי מספר פרמטרים ובראשם גודל המרפסת. לא הרי מרפסת קטנה של כמה מטר רבוע למרפסת ענקית אשר משתרעת על פני עשרות מטרים ויותר. בנוסף, לכל סוג של הצללה ישנו מחיר אחר, כאשר ישנם פתרונות הצללה שיעלו הרבה יותר כמו מערכת חשמלית, לעומת שאר סוגי ההצללה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

למאמרים נוספים בנושא:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!