קיבלתם דירה בירושה? רוצים לחסוך זמן? פינוי ירושות

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

בשנה אחת עשרות אלפי ישראלים מקבלים דירה בירושה. ברוב המקרים, כלומר למעלה מ- 88% מהמקרים מהישראלים האלה, איבדו את הקרובים להם מכל. לעתים מדובר במצב בו שני ההורים הלכו לעולמם מסיבות בריאותיות או מסיבות של זקנה, במקרים אחרים מדובר בסבא והסבתא, כל מקרה כמובן לגופו. ברגע שאנחנו מקבלים דירה בירושה, מעורבים שני צדדים. מצד אחד יש את הצד הרגשי שמאוד מקשה על התהליך. לפעמים מדובר בבית בו גדלנו או בדירה בה עברנו את רוב הילדות שלנו. יש מצבים בהם אותו נכס מכיל המון פריטים שפשוט שייכים לאדם שנפטר ואז זה מעלה בנו המון זכרונות ורגשות. מצד שני, יש כאן צד של שמחה, בעיקר משום שנכסים מהסוג הזה הרבה פעמים משדרגים את החיים שלנו ומעניקים לנו סוג של הכנסה נוספת.

מה התהליך דורש?

ברגע שמקבלים דירה בירושה, יש המון דברים להתעסק איתם בין אם זה ניירת, בין אם זה פינוי דירה מכל אותם פריטים, בין אם מציאת שוכר מתאים או רוכש לנכס ועוד. מכיון וברוב המקרים, מי שקיבל את הנכס בירושה נמצא במצב רגשי מורכב ולא פשוט להתמודדות, כדאי לפנות לשירות הנקרא פינוי ירושות. רק לאחר שהדירה תהיה מפונה מחפצים השייכים לאותו אדם, מסודרת, נקיה ולעתים גם יש צורך בשיפוץ, ניתן יהיה להשכיר אותה, למכור אותה או לחילופין לעבור לגור בה. העניין הוא שלפעמים מדובר בדירות שיש בהם כל כך הרבה דברים כמו תכשיטים, חפצי אומנות, כלים, רהיטים, בגדים, ספרים, מצעים ועוד, ככה שזה מאוד מקשה על הפינוי וגם על התהליך. לשם כך קיים שירות מעולה בדיוק למטרה הזו: פינוי ירושות או עזבונות.

מה השירות כולל?

בדרך כלל, חברות המספקות את השירות הזה מתאימות את התהליך באופן אישי לצרכים של בעלי הנכס. אם צריך למיין את כל החפצים, אז האנשים מטעם החברה מבצעים תהליך של מיון וקובעים ביחד איתנו מה יימכר, מה יועבר לתרומה וגם אנחנו נוכל כמובן לבחור מה אנחנו רוצים לשמור. הכל נעשה בגובה העיניים, בצורה נעימה תוך גילוי אמפתיה ורגישות רבה. לאחר שהוחלט מה נשאר בדירה, מה עובר לאשפה, מה נתרם ומה נשאר אצלנו, ניתן להמשיך לשלב הבא שכולל במקרים רבים ניקיון יסודי של הנכס. יש חברות המספקות ניקיון כללי בלבד ויש חברות שגם מנקות ומחטאות את הארונות, המשטחים השונים שיש בדירה ועוד.

מה חשוב שבוחרים חברה לפינוי ירושות?

בראש ובראשונה חשוב לבדוק כי זו אכן ההתמחות של החברה הזו ושלא מדובר במישהו שמבצע את השירות על חשבונכם רק כדי להרוויח כסף, כמו במקרים רבים. לאחר מכן, חשובה גם רמת הזמינות. כלומר אם אתם צריכים להשכיר או למכור את הנכס עד תאריך מסוים, לא יעזור לכם שיבואו לפנות את הדירה אחרי התאריך הזה ולכן זה משהו שצריך לבדוק אותו מראש. העדיפו חברה מקצועית שיש לה המלצות מלקוחות קודמים שממליצים על הצוות ורק אז קבלו החלטה. בחרו חברה שמציעה שירות מעולה במחיר הוגן ואל תתפשרו על פחות מזה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

למאמרים נוספים בנושא:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!