מודד ממוסך לדירות, כל מה שאתם צריכים לדעת

 חיסכון כספי גדול! וניהול הפרויקט על ידי טובי המומחים בארץ!

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים

 

אם אתם מתכוונים לבנות דירה, או לשפץ אחת, אתם וודאי לא יודעים זאת עדיין אבל ככל הנראה גם אתם תצטרכו לבקש את שירותיו של מודד ממוסך אותו תוכלו להזמין מחברת היחידה למדידות לדירות מקצועי ומיומן. מודד ממוסך הוא האדם שתפקידו להגדיר מה גודל הדירה המדויק. מדובר בעבודה לא קלה, הדורשת מיומנות, ידע וטכניקה, תוך שימוש בכלים מקצועיים ברמה גבוהה.

זה נכון שאולי לא שמעתם על המקצוע הזה, אבל האמינו לנו כי אתם תמצאו את עצמכם צריכים להיעזר באיש מקצוע מיומן עבור מדידה מדויקת. על כל זה ועוד, במאמר שלפניכם.

מה גבולות התפקיד של מודד ממוסך לדירות

כאשר אתם רוצים לבנות דירה מאפס או לשפץ דירה, אתם צריכים להיעזר בשירותים של מודד מקצועי בגלל שתי סיבות עיקריות:

  1. בשביל להכין את התוכנית כדי לקבל היתר בניה: שכן, כידוע, כל תהליך בניה צריך לעבור בצינורות הבירוקרטיים כדי לקבל את האישורים הנדרשים בענינה. כדי שתוכלו לקבל את כל האישורים הנדרשים מחברת החשמל, תאגידי הביוב והמים, קק"ל ומה לא, אתם צריכים להגיש תוכניות מסודרות בהן תיאור מדויק של גודל הדירה והמרחב בה.
  2. בשביל להכין את התכנית האדריכלית בצורה טובה כדי לקבל את התוצאה לה קיוויתם: כאשר אנחנו מתחילים בתהליך של שיפוץ אנחנו כבר יכולים לדמיין את עצמנו במטבח המושלם שרצינו תמיד או בחדר השינה הפרטי עם חדר האמבטיה המיוחד. אבל, כאשר אנחנו מדברים על תכנית אדריכלית, אנחנו צריכים קודם כל לרדת לקרקע ולדבר על פרטי התכנית. אם לא תיעשה בחינה מדוקדקת של גבולות הדירה, עלולים להיווצר כשלים שיהפכו את העבודה ללא טובה דיה מה שכמובן עלול להשפיע על מבנה הדירה וצורתה באופן שלא קיווינו לו.

איך בוחרים מודד ממוסך לדירות

מכיוון שמדובר על איש מקצוע בו רבים מאיתנו לא נתקלים בחיי היום יום מומלץ להזמין מודד מוסך הרי שההמלצה הכי טובה היא לשאול אנשי מקצוע עליהם אתם סומכים, מי איש המקצוע עליו הם ממליצים. אנחנו יודעים שלא פעם התהליך עלול להיראות כמעט מיותר וכזה שלא שווה לשלם עליו כסף נוסף. אבל האמינו לנו כי בדיקה מדויקת של גבולות הדירה תתברר בסופו של יום כדבר המשתלם והמקצועי ביותר.

העבודה של עובד ממוסך לרוב לוקחת כמה שעות בודדות. מטבע הדברים, ככל שתקדימו לקבוע עם איש המקצוע כך גדל הסיכוי שתוכלו לקבל את השירות במחירים אטרקטיביים. אבל, כמובן יש לקחת בחשבון כי עד שלא תעשו את הפעולה יהיה לכם לא קל להתחיל בתהליך השיפוץ, כך שעליכם לקחת את כל הפרמטרים בחשבון לפני שאתם מבצעים כל פעולה.

אל תהססו לשאול את איש המקצוע על היכולות והניסיון שלו, הדבר יעזור לכם להיות בטוחים יותר ולסמוך על בעל המקצוע בו בחרתם.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבוצת Balcon
קבוצת Balcon

חברת בלקון מתמחה בניהול פרויקטים של בניית מרפסות שמש אנו מלווים את לקוחותינו לכל אורך התהליך החל משלב קבלת החלטה משותפת של כל בעלי הנכסים בבניין המשותף, תכנון הפרויקט הוצאת היתרי הבניה ותכנון הנדסי של המרפסת על ידי קונסטרוקטור לחברתנו הניסיון העשיר ביותר בארץ עם מ1000 מרפסות שמש מפלדה ומבטון.

למאמרים נוספים בנושא:

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!